eisprong gehad: temp blijft laag... iemand ervaring mee gehad en toch zwanger>

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Ketie, 15 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik had net een hele sliert vruchtbaar slijm en de bmm voelt best zacht, dus ik hoop dat mijn gevoel gelijk heeft en mijn eitje eindelijk komt :D En mijn man en ik hebben afgesproken dat we vanaf vandaag weer om de dag gaan. Wij zijn nooit zo heel actief, dus toen ik van de week die rare temp had na de ovulatietest, hebben we even gewacht. De laatste keer was zaterdag.

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik heb nu al 2 dagen helemaal geen slijm meer, helemala niets. :( En ook geen temperatuurstijging. Ik denk dat de paashaas (of de kip) de weg naar ons huisje kwijt is.

3. Ketie

Ketie Actief lid

28 nov 2011
    130
    0
    0
    NULL
    NULL

hey Babke,

Enuh... is je ei al terrecht?

Vorige week ben ik naar de gynaecoloog geweest omdat ik toch een beetje verontrust was daar ik 2 eisprongen had in 10 dagen. Zij melde mij dat de kans heel klein is dat ik daadwerkelijk 2 eisprongen zou hebben gehad omdat ik zo'n constante cyclus heb. Zij vertelde dat ik uit moet gaan van de eerste keer dat ik positief testte, maar ja dan zou ik nu allang ongesteld of een positieve zw test moeten hebben (wat niet is)...
    Enfine, ik wacht hier maar weer af. Als ik de 2e eisprong 'volg' dan zou ik as woensdag ongesteld moeten worden.

De gyn zei ook dat ik heel snel moest stoppen met temperen aangzien (volgens haar) het helemaal geen betrouwbare methode is en het afhangt van meerdere factoren.

Tsja.. het is wat he... wil het zo graag.... Ben benieuwd of je ei al terrecht is;)

4. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Nee hier ook foetsie. Vraag me af wat er zo onbetrouwbaar aan is. Tuurlijk kunnen er afwijkingen zijn maar over het algemeen klopt het wel hoor. Ik heb al vier positieve testen gehad, maar zeker te weten geen eisprong hoor. Ik zit nu op dag 44 geloof ik.

5. Ketie

Ketie Actief lid

28 nov 2011
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet het ook niet. Kan het toch niet laten om te temperen dus...
    Mijn temperatuur is gelukkig na de 2e pos. ovutest wel omhoog gegaan

21 maart (in de ochtend) heb ik mijn eisprong gevoeld en ook positief getest, welke dag is dan volgens jou mijn nod. 14 dagen na de ovulatie, maar tel je de dag van de ovulatie erbij of juist niet?

gr

Deel Deze Pagina