Misschien kunnen jullie helpen mijn vragen te beandwoorden? Ik heb afgelopen oktober een vroege miskraam gehad bij 8,5 week. Nu heb ik hierna ovulatietesten gebruikt en mijn eisprong was op 2 nov. 14 na de eisprong hoort de menstruatie op gang te komen of je kan een zwangerschapstest positief testen. Nu ben ik ondertussen 18 dagen verder na mijn eisprong en nog geen teken van menstruatie. Natuurlijk (meerdere) zwangerschapstesten gedaan. Allemaal negatief. - Heeft hier iemand ervaring mee? - Klopt het wel dat je standaard 14 dagen na eisprong menstruatie krijgt?
Ik heb precies hetzelfde!! Op dag 38 van mijn cyclus een positieve ovulatietest, nu op dag 60 en er is nog steeds niets te zien! En mijn testen blijven ook negatief. Ik ga morgen een afspraak maken bij de huisarts.
Ik heb wel eens gelezen dat je max 18 dagen na je eisprong ongesteld zou moeten worden...verder zou ik het ook niet weten, sorry.
Ik heb het ook wel eens gehad... Na wat research op internet kwam ik erachter dat een positieve ovutest niet altijd een eisprong hoeft te betekenen.... De test heeft wel het hormoon gevonden, maar het eitje springt vervolgens niet of pas later, heel frustrerend! In de eerste maanden na het stoppen met de pil was mijn cyclus helemaal van slag (cyclus liep van 50 tot 90 dagen), nu ineens gaat het een stuk beter, hopelijk blijft het zo... Waarschijnlijk werken die testen minder goed als je hormonen even wat minder in balans zijn...
Bedankt voor je info Tapa87! Nooit geweten dat een ovulatie test niet altijd een eisprong betekend. Hoor ook vaak dat na een miskraam een lange cyclus komt.. Maar ja je hoort zo veel hahah.. Lastig die onzekerheid. Ik wacht maar gewoon af... Is niet meer dat ik kan doen natuurlijk.
Ik dacht op dag 17 een positieve ovulatietest te hebben, maar ivm onregelmatige cyclus deed ik op dag 33 nog maar eens een testje.. En die was knalpositief!! Eerder dus toch verhoogd LH gehad, maar uiteindelijk geen eisprong.. Zit nu op dag 39, verwacht dus eind volgende week ongesteld te worden. Ben benieuwd.. Duurt wel weer erg lang allemaal Mijn ovulatietesten blijven trouwens al bijna een week superpositief, dat is ook echt raar.. Afgelopen zaterdag nog een zwangerschapstest gedaan maar omo-wit:x
Nou dan ga ik toch maar weer eens beginnen met ovulatietesten Raar ding hé dat lichaam van ons. Zo er soms graag ik willen kijken hoe alles daar binnen gaat.
Maar nu weer beginnen met ovulatietesten is weggegooid geld. Misschien heb je gister wel je eisprong gehad en gooi je er nu je ovulatietesten tegenaan. Dan zou ik testen in de volgende ronde.
Ik heb een cyclus van 35 dagen en ook nog niet ongesteld vandaag dag 37. gisteren test gedaan omo wit pfff vrijdag gooi ik er nog een test tegen aan en ben ik niet zwanger wil ik gewoon snel ongesteld worden!! ik heb ook een mk gehad in september maar gewoon 35 dagen later netjes ongesteld, lijkt me sterk als mijn lichaam dan nu opeens wat geks gaat doen.
OF; je bent zwanger maar de test zegt van niet; had mijn moeder bij haar 2 dochters ook. Bloedtest wees toen uit van wel.
Ik heb besloten voorlopig maar gewoon af te wachten. Bedankt voor jullie meedenken en ervaringen delen. xx
na een miskraam kan het lang duren voor je cyclus op gang komt. want dit word toch je eerste menstruatie na de miskraam? duurt het te lang ga dan langs de ha kan je provera ofzo krijgen om menstruatie op te wekken (als je niet zwanger bent)
Hier hetzelfde probleem, ik wilde al een topic starten vandaag... Ik dacht de eisprong gevoeld te hebben, maar een week later waren de ovulatietests pas knalpositief. Als die zouden kloppen dan zit ik vandaag op cd42 en 16dpo. Zs test was negatief vanmorgen en geen tekenen van ongesteldheid. Daarom vroeg ik mij ook af hoe lang het kan duren na de eisprong. Maar als die ovulatietests niet altijd kloppen dan is alles toch een stukje onzekerder dan ik had gehoopt! Ik wil gaan temperaturen na mijn ongesteldheid, maar misschien moet ik daar nu maar vast mee beginnen Vervelend he, als alles zo onzeker is? Ik hoop dat het uitblijven van de ongesteldheid voor beiden een positief gevolg heeft
Hoop het zeker met je mee! Het is idd de eerste cyclus na mijn miskraam. Heb gewoon te veel vertrouwen gehad in die ovulatie testen. Zodra ik meer weet laat ik het horen. Succes Loreley!
Ondertussen een paar dagen verder. Net maar een extra gevoelige test gedaan. Sneeuwwit dus zeker niet zwanger. Nu maar afwachten weer op menstruatie.. ondertussen 11 dagen overtijd... Hoe gaat het bij jou Loreley?
Ik heb vorige week de huisarts gebeld, en kan volgende week woensdag bij de gynaecoloog terecht voor een echo Geruststellend gevoel. Op welke CD zit jij nu?
@ xElles fijn dat je terecht kan bij een gyn. Gaf de huisarts al een vermoede van de situatie aan? Wat staat CD voor??
herkenbaar. ben nu 18DPO ( eisprong gevoeld op 8/11 en de ovutesten bevestigen dit met een piek op 6/7 nov ) maar nu nog steeds niet ongesteld en niets wat erop wijst dat het gaat komen. maar testen ook negatief (nja vage tuur/indroog lijntjes , al dagen die niets zeggen )
CD= Cyclus Dag Nou, hij denkt dat ik of, wel een eisprong heb gehad, maar niet genoeg baarmoederslijmvlies aanmaak om vervolgens ongesteld te worden, of wel het hormoon van eisprong aanmaak maar dat er (om wat voor reden dan ook) geen echte eisprong volgt.
hmm. Tis kiezen tussen twee slechten aldus de huisarts. Heel veel succes bij de gyn. hopelijk brengt het wat duidelijkheid. Zit nu op CD 40. Geen idee wanneer het nodig is de huisarts in te schakelen... Ben hier nooit zo happig op