heeey dames, Yeeeeeeeeeh! ik heb het licht gezien : \/ De rust in mij is weer een beetje terug gekomen. Vorige maanden constant bezig geweest met ovu testen, klussen, maansteen, etos zwanger worden pillen, op dit forum elke dag lezen, elk pijntje signaleren enz. Ik werd er gek van! Ik heb overal wel last van gehad, buikkrampen, steekjes, onrust, pijnlijke boobs, jeukende tepels, overtijd, misselijk noem maar op. En altijd word ik ongesteld Natuurlijk hoop ik t elke maand nog, maar door mijn nieuwe obsessie duurden de dagen zooooo lang! Nu bezig met een nieuwe ronde, en ik ga er gelukkig veel rustiger mee om. Ik heb nog wel mijn maansteen om, en slik etos zwanger worden, maar voor de rest vind ik het even gezegend 8) Tuurlijk hoop ik het wel, maar zo'n obsessief gedrag is echt niet goed! En alle pijntjes, ik hoop dat ik er niet meer in trap [-( Ik hoop gewoon dat het ons binnekort "gewoon"overkomt [-o< liefs dana
hoi dana.. ik hoop voor je dat het snel mag gebeuren.. Maar ind hopen is was we kunnen...er te veel mee bezig is ind niet goed heb ik ook ervaren..en heb net zoals jij het maar los gelaten.... het maak het leven wat makkelijker en de tijd gaat sneller om... verschrikkelijk dat machteloze gevoel... vooral als je iemand bent die alle doelen bereikt heeft die ik stel maar deze zit helaas niet in onze handen... veel veel zwanger worden geluk wens ik jou toe.. ps bedank voor je bericht... groet slaapzak
Je hebt gelijk,wij zijn ook al lang bezig en ik ben dr klaar mee. Komt het,dan komt,zo niet,dan niet. Ik heb me gestort op andere activiteiten.
whow nou knap hoor dat jullie het kunnen. Bij ons is het toch een groot onderdeel van ons leven geworden!
In het begin had ik hetzelfde! Altijd er mee bezig zijn... Was zelfs schijnzwanger daardoor... Maar na een lading rondes ben ik er toch rustiger naar gaan kijken Ik hou de eisprong in de gaten en voor de rest is het aan de natuur
hey meiden ben het helemaal met jullie eens! ik heb me ook voorgenomen, om het zo goed als het kan los te laten. en moet zeggen het geeft een enorm relaxed gevoel. natuurlijk wil ik liever vandaag nog zwanger zijn, als morgen, maar helaas hebben we dat zelf niet in de hand. het is in ieder geval meer dan welkom
Ik heb het gelukkig ook een beetje los kunnen laten. slik nog steeds mijn pilletjes en doe ook nog wel ovu testjes maar ben niet meer zo hyper als in het begin.
Veel succes meid en hopelijk is het gauw raak! Ik doe het ook iedere maand rustig aan maar vanaf een week voor nod wordt ik weer gek haha.
dit heb ik ook.. de hele ronde ging het goed maar nu zit ik 6 dagen voor nod en denk ik er ieder moment van de dag aan. ik kan het niet uitschakelen. zelfs als ik aan het werk ben denk ik eraan! de dagen duren zo veel langer. maar ja het gaat vanzelf!
Je hebt helemaal gelijk meid! Ik was er ook de hele tijd mee bezig, al toen ik wist dat mijn laatste 2 strips ook echt de laatste 2 zouden worden, verschrikkelijk gewoon. Ik moet helaas tempraturen omdat ik moeilijker zwanger kan worden en slik ook foliumzuurtabletjes maar ben er sinds een week echt heel rustig onder. Ga gewoon lekker naar mijn werk, doe mijn dingetjes. Tuurlijk voel ik vanalles wat ik eerst nooit had maar goed, ik ga mezelf niet gek maken. Schuif het gewoon op ontpillen en als het mag gebeuren dan merken we het vanzelf wel. Niet om iemand tegen het hoofd te stoten hoor maar lees heel veel hier van meiden die alles voelen en gelijk denken zwanger te zijn...Maak jezelf niet gek! denk ik dan. Liefs!
Nou weet je je kan echt zwanger zijn maar toch ongi krijgen Dus zitten die symptomen echt niet "tussen de oren"
Ja dat snap ik wel maar zo bedoel ik het eigenlijk niet. Ik heb ook een gespannen buik, pijnlijk boobies etc etc maar probeer gewoon zo nuchter mogelijk te blijven. Juist omdat je op alles gaat letten maak je jezelf gek denk ik. Tuurlijk denk ik er elke dag aan maar ik bedoel dus wat ik al zei...rustig blijven. Adem in...adem uit
Ik ben het er ook mee eens. Als je er zo obsessief mee bezig bent gebeurt het 9 van de 10 keer ook niet. Je hoort het zo vaak dat mensen er maanden mee bezig zijn en vanalls voelen en doen, en dan laten ze het op een bepaald punt rusten en dan gebeurt het. Ik ben er zelf erg nuchter onder. Ik ben gister ongesteld geworden na 2 weken overtijd te zijn geweest. Maar ik heb 1 keer een test gedaan in begin. Die ga negatief dus dan is het ook negatief. Dan maar wachten op de ongi. Maar ga niet elke keer lopen testen hoor. Maak je jezelf alleen maar gek mee. En wat sterre al zei. Je leest hier heel vaak dat ze dan een dingetje voelen en gelijk oh ik ben zwanger. Als ik me hele tijd ga foccussen op mijn buik krjg ik ook vanzelf kramp. Al kan ik wel begrijpen dat als je al heel lang bezig bent je ook wel gek kan worden en dan elk dingetje dat je voelt niet wilt missen.
tessme en toch is een nega test niet altijd nega Ik ken ook een paar meiden die later toch zwanger bleken te zijn.
Knap van je! Ik wil alleen zeggen dat teveel ermee bezig zijn echt niets uithaalt voor je vruchtbaarheid, dat tast het echt niet aan Ik was zo doorgeslagen voor mn tweede maar toch snel zwanger ondanks een aantal miskramen.
Je zegt wat ik dus al aan wou geven haha Je bent vruchtbaar of niet En nog maals je kan echt zwanger zijn maar toch ongi worden op je nod hoor! En als je dat niet goed in de gaten houd en niet let op je lijf dan kan je blijven proberen tot je een ons weegt! Er kunnen zoveel dingen verkeerd gaan,hormonaal,genetisch enz enz Dus hou je lijf goed in de gaten!
Oh dat ben ik helemaal met jullie eens. Dat het niet je vruchtbaarheid aantast. Maar de stes met er veel mee bezig zijn kan wel een aantal dingen in de war schoppen. Zo bedoel ik het meer.
Idd Puzzcat. Ik heb voor de NOD ook duidelijke testen gehad en alsnog ongie geworden, gyn zei bij die onderzoeken ook, een beetje zwanger bestaat niet hha
Haha een beetje zwanger bestaat niet...grappig. Ik bedoelde ook niet dat je niet zwanger word van stress maar dat het voor je eigen gemoedsrust mij gewoon beter lijkt. Het maakt het klussen e.d ook niet leuker op als je jezelf contstant zo'n druk oplegt. Probeer het leuk te houden ook al lukt het niet in 1 x. Ik kan zelf moeilijk zwanger worden en ja, zit pas in de 1e ronde maar het is van te voren al 1000x door m'n hoofd gegaan. En daarbij: Hoop is het laatste wat je op moet geven.