Wanneer testen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door manonn, 8 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    Meiden.
    Ik weet het even niet!
    Ik ben sinds 2maanden gestopt met de pil.
    En ben vorige maand ongesteld geworden (offcourse) Ik had toen een cyclys van 34 dagen.
    Nu weet ik niet wanneer ik nu het beste kan testen?
    Wat denken jullie?
    Alvast bedankt! Groetjes, Manon
    Ps: Ik houd nu maar 34 dagen aan.

2. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    heel goed..

mocht de test nodig zijn.. hope so voor je.. dan kun je dan testen.. door het eventuele ontpillen (is niet altijd nodig bij iedereen) kan ie ook negatief zijn en je cylcus langer......

maar dat je nu 34 dgn aanhoudt is het beste wat je nu kunt doen...

succes.. en hoop dat je snel een positieve test in handen hebt.. klets anders gezellig mee in het januari topic hier.. zitten alle dames in jouw zelfde afwachtende situatie.. ook daar kun je al je vragen stellen.. de zo genaamde luchtballon heeft vast nog een mooi plaatsje...SUCCES!

3. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    oh zie nu dat je al heel wat berichtjes hebt geplaatst en t topic vast al kent...dacht dat je helemaal nieuw was.. sorry he...

4. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    He Bruisje,
    Geeft niks hoor!
    Ik zit zo af en toe inderdaad te loeren op de topic.
    Ik wil het eigelijk beetje rustig aan doen, met al dat gelees op deze site.
    Ik maak mezelf en soms beetje gek mee!
    Ik lees vanalles, en denk ; Go! Voel ik iets? Of zou het bij ook zo wezen.
    Graag wou ik dit eventjes vragen aan jullie meiden.
    Bedankt voor je antwoord. Ik heb vanavond getest, dus op dag 28, maar die was harstikke negatief.
    Afwachten dus maaaaarrrr!
    Succes meid, met zwanger raken. Ik zie dat je twee miskramen hebt gehad, heftig zeg!
    Groetjes, Manon

5. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ja heel heftig, maar goed.. kan er niks meer aan veranderen en moet door.. hoo pdat manlief er ooit (hopelijk snel) weer voor wil gaan. hij is het even zat allemaal..

Balen dat je test negatief is meid, maar geen bloed geeft moed.. en rustig aandoen op deze site.. whahahhaa.. ja dat proberen we allemaal, maar dat is rete moeilijk en erg verslavend..ik weet t....hihihihi.. maar ook wel erg leuk al die herkenning, het begrip en de steun wanneer we weer eens kansloos vanalles voelen en ons lijf een loopje met ons neemt.. het bijna samen testen, de felicitaties, de spanning.. ik ben ontzettend blij met dit forum.. helemaal TOP!...

Meid.. geniet van t forum. veel of weinig.. en succes met zwnger worden...

liefs

6. manonn

manonn Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.659
    0
    0
    He meid.
    De site is inderdaad ergggg verslavend!
    Elke keer denk ik, ik ga rustig aan doen.. maar dan kan ik het toch weer niet laten! Hihi.
    Het is inderdaad erg leuk, en het is fijn dat er zo een site als dit is!
    Ik hoop dat jij en je vriend en snel weer voor gaan, en dat je vlug een positieve test in handen hebt!
    Bedankt voor je berichtje! Liefss Manon

Deel Deze Pagina