Hoi ik heb een vraagje, Ik temperatuur sinds deze maand. Ik heb op moment een hele onregelmatige cycles 35 dgn -22 dgn -64 dgn (laatste na slikken van provera). Van de eerste was ik in de eerste ronde zwanger. Ook denk ik dat ik nu de eerste maand zwanger ben geweest omdat mijn borsten groter en pijnlijker waren en 1 dag hele erge onderbuikpijn heb gehad, daarna waren mn borsten weer normaal. Ik heb geen idee wat mijn cycles moet zijn. Ook doe ik elke dag een ovulatietest, die is steeds negatief (althans licht streepje). Mijn eerste dag van de mensturatie was 28 okt en de tenperaturen sinds toen waren: 37,1 36,7 36,7 36,7 36,6 36,7 36,5 36,7 36,5 36,4 36,7 36,6 36,2 36,5 36,5 36,5 36,8 36,6 36,5 Heb ik nu al een eisprong gehad of wordt het weer zo'n lange cycles? Zoja kan de dokter iets geven dat ik sneller of uberhaupt een eisprong krijg (niet provera)? Bedankt!
Zo te zien heb je nog geen eisprong gehad. Zou voorlopig nog even door blijven gaan met tempen en ovutesten. De dokter kan je niks voorschrijven zodat je sneller een eisprong krijgt, dat kan geloof ik alleen via de gyn. Maar goed, daar mag je pas naar toe als je een jaar aan het proberen bent zwanger te worden. Zou als ik jou was wel even een account aanmaken op Ovulation Calendar and Ovulation Chart - Fertility Charting, dat is een stuk duidelijk en die geeft je ook aan wanneer je eisprong is geweest.