Temperatuur stijgt niet...

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Linnieke, Oct 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Linnieke

Linnieke Actief lid

Sep 7, 2009
    172
    0
    0
    Hoi meiden,

weer even een vraagje..

Dit is nu de 2e maand dat ik weer aan het temperaturen ben en de vorige maand had ik netjes een stijging na mijn eispron maar deze maand blijft hij uit.. Wel afgelopen zaterdag een positieve test en een temperatuursdip gehad, maar nu stijgt de temperatuur niet..
    Ik neem aan dat dit niet klopt.. Zou het nou zijn dat ik deze maand geen eisprong heb? Of zou deze nog kunnen komen..??

Bedankt voor de antwoorden alvast..

Grtz. Linnieke

2. vogel

vogel Actief lid

Oct 23, 2009
    276
    0
    0
    Gelderland
    Ik denk eigenlijk dat je temp nog kan gaan stijgen. Je had op dag 11 een positieve ovulatietest, je eitje springt 24-36 uur na je LH piek (=positieve ovulatietest). Dus kan zo maar zijn dat hij vandaag is pas is gesprongen en dat je temp morgen om hoog gaat. Hoe vervelend ook, helaas nog even wachten en hopelijk dan meer duidelijkheid :(

3. futuresounds

futuresounds Fanatiek lid

Dec 7, 2009
    1,026
    0
    0
    Dat heb ik precies zo! Irritant he? Mijn test was vrijdagavond positief. Brn benieuwd hoe het bij jou afloopt. Succes met wachten op je hoge temp!

4. futuresounds

futuresounds Fanatiek lid

Dec 7, 2009
    1,026
    0
    0
    Zie wel dat mijn dip niet zoals de jouwe is. Verwacht wel dat het echt jouw eisprong was. Nou nogmaals succes met afwachten.

5. Linnieke

Linnieke Actief lid

Sep 7, 2009
    172
    0
    0
    Heeey,

Hardstikke bedankt voor de reactie.. !!
    Net wat je zegt.. hoe vervelend het ook is, ik zal inderdaad morgenochtend nog even moete afwachten.. Ben zo benieuwd nu, zat natuurlijk alweer te googelen.. Heb dit ook nog niet meegemaakt, meestal krijg ik een positieve test, en de volgende dag of de dag daarna wel een temperatuursstijging, en morgen zit ik toch weer een dag verder.. Nou goed.. houdt jullie op de hoogte..

Bedankt meiden..

Grtz.

6. Linnieke

Linnieke Actief lid

Sep 7, 2009
    172
    0
    0
    Heey Futuresounds,

Ik zie dat jou temp. in ieder geval aan het stijgen is.. De mijne nog niet echt.. In ieder geval niet zo duidelijk als de andere maanden dat ik getempt hebt.. Ik baal ervan als een stekker... Gewoon omdat dit nu alweer ronde 19 is en ik me toch bedacht had dat mijn cyclus goed verliep.. (incl. eisprong) Nu ben ik blij dat we vorige week toch maar de stap genomen hebben om de mmm in te gaan..

Grtz..

7. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

May 31, 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik denk ook dat je temp nog moet stijgen. ik had op dag 28 me eisprong en op dag 31 gaf hij dat pas aan met een kruis. zie me kaartje.

3022ea Ovulation Charts

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
  9. devil81

devil81 Actief lid

Mar 20, 2010
    374
    1
    18
    Bha,

Hier nog een, heb zondag een positieve ovutest gehad, wel laat in de avond, maar nu nog steeds geen stijging in de temp....., wat kan dat zijn, denk nl maandagavond ook echt ovulatiepijn te hebben gehad, word nu een beetje onzeker, en dacht vanmorgen toch echt wel een stijging te zien in mijn temp!!

XXX

Share This Page