Dag dames, Ik heb een vraagje. Ik ben al 6 maanden aan het temperaturen en normaal heb ik op dag 11 of 12 mijn eisprong. Maar deze maand is mijn curve erg raar. Zien jullie hier een eisprong in (minimale stijging)???
Ik denk inderdaad da hij nog niet geweest is. Of dat je deze ronde weinig progestron hebt of iets dergelijks.
Als je temp nu hetzelfde blijft, zou ik denken dat je ei al op dag 10 is geweest. Vorige ronde steeg je temp ook maar met 0,2 graden.
Bedankt dames voor jullie antwoorden. Op dag 10 (22/06) heb ik begin van de middag een hysteroscopie gehad om te kijken of er verklevingen zitten (dit is gelukkig niet het geval). Mocht ik op dag 10 mijn eisprong hebben gehad, kan het dan zijn dat er iets is weggespoeld tijden de hysteroscopie? Ik weet niet of het überhaupt kan
Ik denk dat FF gelijk heeft, gezien je afscheiding.. anders had je dag 13 en 14 ook nog vruchtbare afscheiding gehad (indien eitje dag 14 gesprongen was)
Op dag 13 was mijn baarmoedermond dichter en lager en gisteren was hij helemaal gesloten. Dus denk dag 10 of dag 12. We zullen zien of FF de ovulatie nog verzet. Maar ben nu helemaal gelukkig omdat het er naar uit ziet dat ik toch nog een eisprong heb gehad