meiden ik heb even een vraagje, heb inmiddels mij ei gehad. maar mijn temp is lager na ei dan normaal na ei. de vorige keren zat ik na 1dpo en 2dpo op de 37 graden of hoger. nu niet. herkennen jullie dit?
Volgens mij hoeft dat niets te betekenen hoor. Het"doorstijgen", gebeurt over het algemeen pas na een innesteling en als je die krijgt, moet hij zeker nog komen. Succes met je wachtweken.
Nee, volgens mij maakt het niks uit. Er zit toch een mooie stijgende lijn in je temp? Ziet er goed uit!
die stijgende lijnen heb ik wel eerder gehad en werd toen gewoon ongi, klamp me er dus niet teveel aan vast. in ieder geval bedankt voor het kijken!
ik snap er niks meer van, gister een enorme stijging, en vandaag een enorme daling tot ver ver onder de coverline. we zullen zien wat t de komende dagen gaat doen.
ik hoop t! voor de rest voel ik me heel gewoon, op gevoelige tepels na. hoe is het met jou babke? zie dat het nog niet opschiet met die cyclus van je hoop dat je wat te weten komt 6 juli! duim voor je!
Wow, wat een grote daling! Op 6 dpo zou het inderdaad een innesteling kunnen zijn. Je weet het natuurlijk nooit zeker en kan het alleen achteraf bevestigen maar ik vind het wel interessant. Blijf jouw kaartje even volgen om te zien hoe het zich gaat ontwikkelen. Succes met afwachten!
Sjeumig wat een giga dip. Verder stijgt je temp toch goed? Iedere cyclus is je temp weer anders, stijgt de ene keer weer sneller dan de andere keer. Nou, nog even een aantal dagen vol spanning afwachten he..
ik kon het gister niet laten om een testje te doen.. maar negatief natuurlijk, veelste vroeg...nu zondag pas weer als ik nog niet ongi ben geworden natuurlijk.
Ja, dat is inderdaad zonde van het geld meis. Pas zondag testen joh. Ik denk voor 99% dat er iets gaande in jouw buikje. Of het blijvend is, is natuurlijk vers 2. Succes met wachten.
was een test die gratis bij je bestelling zat bij zwanger en kids maar ik baal echt als een stekker..haha. donderdag is mijn nod, dus als ik niet ongi word dan is er zeker wat gaande...mocht dat zo zijn...zaterdag hebben wij familiefeest...dat word moeilijk mijn mond kunnen houden!!