Als je in ronde 1 zit (zo heet toch de ronde gelijk na de pil stop?) en je hebt een paar keer geklust zonder condoom, maar je weet nog niet wanneer (en of) je weer ongesteld gaat worden,.... Wanneer test je dan op een eventuele zwangerschap? Na het aantal dagen van je oude cyclus? Wat is dan logisch?
Ben je al ongesteld geweest na het stoppen vd pil, dus de stopweek zeg maar? Oh wacht dat staat eronder Tja zal toch je eerste ongi afwachten , tis nu nog niet te zeggen wat je cyclus is...tenzij je natuurlijk overduidelijke klachten hebt
Dag 1 van je menstruatie = dag 1 van de cyclus, dus bij jou is dag 1 de dag van je ontrekkingsbloedingen. Ik ben toen bij mijn cyclus gewoon van 28 dagen uit gegaan, en als je geklust heb in je vruchtbare periode zou je na 28 dagen bijv. een test kunnen doen, als je allerlei klachten hebt. Ik zit nu in ronde 5, ik heb echt alle rondes wel verschillende klachten voorbij zien komen, tot nu toe zonder positieve test.. dus even afwachten! succes
Woehaha amber, je volgt me Maar wat amber zegt, je kan altijd even testen...zal het wel met goedkope doen
Ik heb al een stel van de Kruidvat gehaald. Ik koop sowieso geen dure testen. Die van ClearBlue zijn wel leuk, maar 15/20 euro voor zo'n test.. Aangezien we inmiddels 3 keer geklust hebben (en hopelijk nog vaker deze maand) (zegt voor ronde 1 na pilstop natuurlijk weinig tot niets) ga ik inderdaad maar uit van de 28 dagen na mijn laatste ONG.
Het is helaas niet te zeggen na je pilstop dus zou idd even van 28 dagen uitgaan, of voor je eigen veiligheid iets langer. Anders ga je vanaf dag 28 elke dag testen als je niet ongesteld bent nog. En de testen van de Kruidvat zijn prima! Zou de clear blue pas doen als je een positieve kv test hebt dan, heb ikzelf wel gedaan tenminste. Testen van de Action zijn nog goedkoper, 2 voor 1,50!
Hallo allemaal, Ik zit ook in de eerste rond en ben momenteel 5 dagen overtijd. Mijn kruitvat test was gister negatief.. Wanneer moet ik weer testen? Ik heb het vermoeden dat het namelijk wel eens 'raak' zou kunnen zijn?!
Gesproken over die testen: hebben ze die altijd? En waar liggen die? Heb er wel om gezocht (o.a. bij de baby spullen), maar kon niets vinden (bij de Kruidvat zag ik ze meteen, dus heb bij Action ook niet gevraagd.)
Eerste ronde in zin van 'na de pil'? Het is dat lastig om je 'overtijd' dagen aan te geven... Vind btw de ovulatietest van de Kruidvat wat vaag. Je moet het staafje in de urine houden, maar de gebruiksaanwijzing zegt dat je het niet via een beker moet doen, omdat dan het resultaat niet goed zou wezen... En ik en een 'rechte' straal urine gaan niet samen. Hoe moet ik het dan doen? Heb op dag 6 (dag 2 van vrije pildagen) en op dag 11 (dag 7 vrijepildag) getest, gewoon om te kijken of ik misschien al wat zag, maar beiden maar 1 streep.
Leuk annick! Ik zit ook in mn eerste ronde na de pilstop. Ben op dezelfde dag gestopt zie ik Ik kreeg de volgende dag al gelijk mijn ontrekkingsbloeding, maar heb ook geen idee wanneer ik mn nod nunmoet verwachten. Erg lastig!
Die testen van de Action liggen niet in alle Action winkels (Denk ik) Ze zijn ook vaak uitverkocht, er is een te klein schapje voor voorzien Goh hier ligt dat in de rij v/d toiletartikelen, bij de tampons enzo meen ik.. Op internet vind je ook goedkope ZS-testen, vaak in voordeelpakketten van 'Sensitest' of 'Zwanger en kids', zouden ook goeie moeten zijn
Onze action lagen ze bij de babyspullen maar echt in een mini vakje ik was niet opzoek maar mn oog viel erop.
Bij de kruitvat liggen ze bij de paracetamol/vitamines enzo. Mijn eerste ronde in de zin van 'we gaan ervoor'. Geen condoom meer dus. Ik ben al meer dan een jaar gestopt met de prikpil. Ben nog steeds niet ongesteld geworden maar ben bang dat m'n test weer geen + laat zien.. Al voel ik me best wel anders!
Hm, heb niet bij de paracetamollen gekeken, dus wellicht liggen ze daarbij. Bij de babyspullen zag ik zo op 't eerste gezicht niets.
Pimmie, zal er niet veel van verwachten hoor...er zijn er idd die gelijk zwanger worden in ronde een,maar meestal moet het lichaam nog op gang komen, ontpillen noemen ze dat.. Ikzelf was bij dag 33 ongesteld, maar er zijn er genoeg die er nog veel langer over doen ! Waarop baseer je dat je evt zwanger vent? Welke klachten heb je? Bij mij liggen ze bij de action bij de handzeep etc en heeel veeel Oh pimmie zie net dat je aan de prikpil bent geweest, zie op het forum bij andere meiden dat dit idd dik 1,5 jaar kan duren! Irritant hoor!!
Bij iedere Action liggen die testen weer ergens anders. Soms bij de babyspullen, bij het maandverband of bij de verzorgingsspullen... Om het blikveld iets te verruimen: ze staan naast de ovulatietesten. Ik zoek mij soms ook helemaal rot!
@xmoonlightx: ja maar ben al vrij snel regelmatig ongesteld geworden nadat ik stopte met de prikpil. Heb nu andere testen gekocht, Etos en predictor early.. Ga morgen na het werk (indien ik niet ongeteld word maar een testje uitvoeren. Morgen ben ik 6 dagen na m'n nod. Heb 'klachten' van drukkend gevoel onder in m'n buik, hongerig maar weinig eetlust en last van vlagen misselijkheid die na 2 seconden weer weg zijn. Verder heb ik nogal jeuk aan m'n tepels. Ik vind het ook lastig of deze 'klachten' echt zijn of dat ik het zo graag wil.. Ik ken het niet van mezelf dat ik me zo voel. We wachten morgen dus maar weer af