Hoi , begin van mijn nod. Was mijn temp 36.6. Nu zit ik 1 dag voor nod is mijn temp 37.3 .eergisteren Heb ik een test gedaan. Was die positief , een dag later. Bijna niks te zien. Zou ik tog een test doen? Ik heb we'll menstuatie krampen.
Aan menstruatiekrampen kan je niks aflezen, deze heb je vaak ook de eerste weken van een zwangerschap.. Dus of testen of echt wachten tot na je NOD..
Zijn die het zelfde. Als die. Van kruidvat. 2 voor 5 ? Of heeft het nog zin om een. Early zwangerschap te doen ?
Ik ben niet bekend met de trekpleister 2v5, wel met de kruidvat 2v5 en de cassettes van zwanger en kids, zelf teste ik met de zwanger en kids al op 9dpo positief en toen op 10dpo al met een digitale.. Miss staat er in de gebruiksaanwijzing hoeveel HCG het nodig heeft?
Nou vandaag was mijn temp 37.2. En nog steeds geen bloed alleen maar krampen, ik vind eng om te testen om weer van die lichte strepen te zien pffff
je kan ook tot het weekend wachten als er dan nog geen mensturatie is kan je zeker weer testen en probeer je gedachten op iets anders te zetten (weet het is moeilijk) maar heb vertrouwen erin!!!! xx