Hee dames, Ik sta even perplex! Ben begin dit jaar bevallen. Ben na de bevalling de pil gaan slikken. 4 maanden laten had ik stopweek en ben ik iets langer gestopt omdat ik ziek werd van de pil. Nu voelde ik van de week bekende kwaaltjes. Ik doe een test en dit is het resultaat. Wat denken jullie?
ik zie precies een licht streepje... overmorgen mss nog eens testen? als je zwanger bent dan zal het dan wel donkerder zijn...
Na "gerommel" met de pil weet je dus niet waar je zit in je cyclus. Voor hetzelfde geld reageert ie nu op je eisprong. Daar is de Kruidvat test erg goed in. Over een paar dagen weer testen. Bij een zwangerschap moet het streepje dan niet meer tuur zijn zoals nu, maar goed zichtbaar.
Ik heb werkelijk geen idee hoe mn cyclus is op dit moment. Op de test hoef ik niet te turen. Zie echt een lichte streep.
Ik zie ook een licht streepje, maar weet niet of ie grijs of roze is. Over 2 dagen nog maar eens testen. Wel even schrikken denk ik?
Ik zie wel wat inderdaad.. Even 2/3 dagen wachten. Oei, spannend. Begin dit jaar bevallen.. Beetje in shock?
Ik zie een heel licht grijs streepje maar met de pil kan je niet spreken van een cyclus. Hij kan dus nu op je ei reageren, op een zwangerschap of gewoon een vals streepje zijn. Over 3 dagen nogmaals testen en dan zie je vanzelf wat er aan de hand is.
Ik test over 3 dagen nogmaals. Op de foto is het ook minder zichtbaar. Ik zie op de test echt een lichtroze streepje. We zien het wel het is uiteraard gewoon hartstikke welkom als het zo is. En dat komt vast goed
Goede instelling Sunshine! Ik zie idd wel wat je bedoelt maar wat hiervoor al is gezegd je weet niet waar de test nu op reageert. Ben benieuwd naar je volgende test hoor!
Ik zie ook een streepje maar ik had ook zo'n streepje eergisteren en gisteren eigenlijk niks meer dus ik denk dat ie van je eisprong is. ...
Ik had dit vorige week ook, hij reageerde bij mij op mijn eisprong, ik had namelijk een knalpositieve ovulatietest dezelfde dag!
Ik zie wel n (grijzig?) streepje. Ik zou vandaag of morgen weer testen, als ie oploopt is t van hcg! Spannend!!