Eisprong gemist en IUI

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Karina2006, 2 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karina2006

Karina2006 Actief lid

1 feb 2010
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou deze maand een IUI behandeling krijgen, maar ze hebben mijn eisprong gemist.
    Ik had vorige week woensdag een eiblaasje van 12 mm. Omdat deze niet gegroeid was moest ik vandaag (maandag) terugkomen. En vandaag zag ze dat ik mijn eisprong al gehad heb, maar ze kan niet zeggen wanneer.
    We hebben gisterenmiddag geklust, waarschijnlijk te laat....

Ik baal hier van, nu moeten we weer een maand wachten... inmiddels ben ik nu al meer dan 6 jaar bezig... hoe lang gaat het nog duren??? :(

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Balen, zeg!:( Maar ze hebben je dan ook wel erg lang laten wachten, eigenlijk had je vrijdag dan nog een meting moeten krijgen. Hopelijk op de gewone manier toch ook nog een kans, wie weet heb je op tijd geklust.

Succes & sterkte en de moed nog niet opgeven!

3. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    jeetje dat is wel ongelooflijk kl*te en dan nog zachtjes uitgedrukt, eijes kunnen altijd een groeispurt krijgen :( *knufs*

4. luna25

luna25 Actief lid

12 jul 2010
    214
    0
    0
    verzorgende ig in een verzorginghuis
    woonzaam in gelderland
    hey meid

ik kan me voorstellen datje baalt .

jeetje al 6 jaar joh :(

maar als je je ei gemmist hebt volgens zh is het niets anders te doen dan te wachten tot de volgende maand :(

sterkte meid
    xxluna

5. Wat ontzettend balen zeg... Kan me voorstellen dat je na 6 (!) jaar dit soort dingen helemaaal niet wilt! Hopelijk hebben jullie toch gistermiddag nog op tijd gevreeen en mag het deze maand alsnog lukken!!

6. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.287
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Hai,

Ik heb dit ook een keer gehad, bij mijn 5e IUI hebben ze ook mijn eisprong gemist.

Ik ben toen op een donderdag voor een FM geweest en toen was het follikle 15 mm, 2 dagen later op een zaterdag moest ik terugkomen voor weer een FM en toen konden ze mijn eitje niet meer vinden. Hij was al gesprongen:$:$:$! Mijn baarmoederslijmvlies wat nog wel dik dus hebben we meteen zelf geklust toen we thuis kwamen helaas zonder resultaat.

Wat ze bij mij nu doen is als mijn eitje rond de 14/15 mm is elke dag een FM zodat mijn eisprong niet weer wordt gemist. Ik zou tegen je gyn zeggen dat je vaker een FM wil om geen eisprong meer te missen.

Balen is dit en je kunt niets anders doen dan weer een maand wachten!

Veel liefs
    Nataly

7. Babyroos

Babyroos Lid

25 jun 2010
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje meis, wat onwijs vervelend voor je! Hopelijk is het baby-geluk snel aan je zijde.

8. Karina2006

Karina2006 Actief lid

1 feb 2010
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank jullie wel voor alle lieve reacties!

9. C78

C78 Niet meer actief

Wat vervelend dat jullie nu net weer te laat waren!!!
    Hopelijk heeft jullie actie van gister dan wel nog iets opgelevert! Op deze manier vliegen de maanden ook weer voorbij....

Sterkte!

Deel Deze Pagina