hoi allemaal. ik heb al sinds mn 14de helaas regelmatig van schimmelinfecties onder de gordel vooral tot mn 20ste echt paar keer per jaar. toen was het een aantal jaren wat minder maar nu heb ik het in korte tijd al weer voor de 2de keer:x:x:x zijn er meer vrouwen die daar veel last van hebben?? ik krijg altijd zon ei voor erin en die helpt altijd goed hoor maar kun je daar ook teveel aan krijgen? heb er nu in heel mn leven misschien wel 15 gehad nu heb ik het weer verdorie dus kan morgen weer naar de dokter maar kan het ook invloed hebben op de zwangerschap? zit weer op het wachtbankje namelijk en vroeg het me af........ik denk zelf van niet omdat het natuurlijk er niet echt in is maar ik ben ook geen dokter natuurlijk en iemand misschien ook nog enige homeopatische tip ter voorkoming?de bekende tips van katoenen ondergoed en geen inlegkruisjes enzo is me bekend
Ik herken het helaas wel.. gelukkig klopt even snel af lijkt het de laatste 2 jr goed te gaan. Die ei-capsules die je krijgt zijn volgens mij niet echt heel schadelijk, maar denk dat het wel invloed zou kunnen hebben op baarmoeder slijm.. Weet het niet zeker hoor! Ben ook geen dokter Huis-tuin en keuken middeltje; Klinkt vreemd maar spoelen met brandnetel thee.. (afgekoelt dan wel ) Gewoon een potje zetten en die op het toilet neer zetten, bij elke toiletbezoek je vagina goed naspoelen met brandnetel thee.. Bij mij hielp dit goed!
bedankt is het proberen waard. doe je dit dan standaard of als je de schimmelinfectie hebt? en hele domme vraag hoor maar waar koop ik brandnetelthee
Brandnetel thee is overal wel verkrijgbaar, maar die van een reformzaak is meestal het neutraalst. Ik heb deze tip van een vriendin gekregen en dus mee begonnen toen ik schimmelinfectie had. Toen gewoon een poos volgehouden (weet echt niet meer hoelang) en zodra ik weer 'kriebels' kreeg zette ik weer een pot thee Ik hoop dat het je gaat helpen.. heel veel succes!
Hier ook een slachtoffer Krijg ook altijd van die grote pillen om erin te drukken waar ik nog altijd dagen lang allemaal krummels van in m'n onderbroek heb.. Verdere tips heb ik eigenlijk niet, sorry. Heb wel eens gedacht dat ik misschien daardoor niet zwanger kan worden, als je zo'n infectie hebt dan is toch de zuurgraad niet helemaal oke? Of zit ik nu helemaal verkeerd te denken? Oh, en ik heb het nu ook weer...zucht.
ik heb het gelukkig gekregen nu na mn ei maar ik heb geen idee of het beinvloedbaar is of niet. het zou heel goed kunnen shitzooi ook, ja zo ei is inderdaad erg vervelend nog een paar dagen:x ik ga morgen eens vragen of er niet een gewoon zalfje voor is ofzo. ben die eieren helemaal beu:x dolfijntje@ bedankt ga er achteraan
5 mrt 2004 Ik heb al vanaf mijn 15e bijna elke maand last van vaginale schimmelingfecties. Ik ben hiervoor al vaak naar de dokter geweest en het blijkt om de gewone schimmelinfectie (candida?) te gaan, die ontstaat omdat mijn zuurgraad nogal laag is. Het is dus geen chlamidia of een andere geslachtsziekte. Nu ben ik 4 maanden geleden met de pil gestopt, omdat ik graag zwanger wil raken. Mijn vraag is of mijn schimmelinfecties en lage zuurgraad invloed kan hebben op het zwanger raken? Waarschijnlijk heb jij een zuurgraad (minder zuur) waarbij de Candida bacterie snel kan opduiken. Hier kun jij persoonlijk niks aan doen. Wat je wel kan doen is je niet vaginaal met zeep wassen en geen synthetisch ondergoed dragen. Je kunt hiermee absoluut gewoon zwanger worden. Je hebt in de zwangerschap wel kans dat je er vaker last van gaat krijgen omdat de zuurgraad in de zwangerschap ook minder zuur is zodat de bacterie kan toeslaan. effe opgezocht! goed nieuws denk ik komt van de website van predictor en heb het op meerder sites gelezen
ik heb er ook wel last van (gehad..) maar ik kreeg gewoon een zalfje ervoor, en dat heb ik nog dus als ik ook maar een vermoeden heb gebruik ik die een paar dagen en dan is het weg..
Ik zou de huisarts vragen om een andere oplossing. Die 'paaseieren' die werken van buiten af, maar de werkzame stof dringt niet ver door. Je kunt ook capsules krijgen die je op dag X van je menstruatie moet innemen. 1 capsule per maand op een bepaalde dag. Die werkt van binnenuit, want die schimmel zit ook veel dieper in je huid. Ik weet alleen ff niet meer hoe het heet.
Als je meermaals een Candida infectie hebt gehad, kan het zijn dat deze infectie inderdaad door je hele lichaam zit, zgn Candidiasis. Dit kan wel degelijk invloed hebben op je vruchtbaarheid!
Plurkie, ik heb eens een zalf gehad, helpt alleen iets voor de jeuk maar voor de rest helemaal niet :x Dus je blijft smeren, de jeuk blijft en de infectie ook. Misschien dat jij iets anders kan krijgen hoor, laat je het hier dan weten??
Hallo dames, ben zelf (helaas) ook bekend met schimmel. Je kunt je voedingspatroon aanpassen en zo minder snel kans op schimmel hebben. Hier alvast een linkje, maar via google is er vast veel meer te vinden. Candida dieet Succes allemaal!
ik ben helaas hier ook mee bekend. en ik moet zeggen dat ik juist tijdens mijn zwangerschap nergens last van heb gehad. terwijl je dan juist meer kans hier op kan hebben. helaas geen tips voor je.
Hier ook regelmatig last van, heb als laatste anticonceptie ook de Nuvaring gebruikt. Dat is dus helemaal een drama!! Elke maand als hij in moest was het weer raak, nu gelukkig gestopt sinds begin deze maand en het gaat nu gelijk al een heel stuk beter!
Ik wilde ook al zeggen let op met suiker- en melkproducten.. althans als ik daar te veel van gebruik heb ik ook vaker eerder een infectie! Ik gebruik ook altijd een zalfje wat je gewoon bij de apotheek kan halen (zonder recept)... Maar ja voorkomen is beter dan verhelpen, meestal is opletten op wat ik eet (niet veel suiker en melk) genoeg.. sterkte ermee!!!
Ik heb er eens 2 jaar (!) mee gelopen, erg vervelend. Heeel veel kuurtjes/zalfjes geprobeerd, maar alles hielp maar tot op een zekere hoogte en altijd kwam het meteen terug. Uiteindelijk kreeg ik de tip om een suikervrij dieet te proberen en dat heb ik zo'n maand of 2-3 volgehouden. Toen was ik er eindelijk vanaf, dus ik zal je zeker aanraden om dat te proberen. Succes en ik hoop dat je er snel vanaf komt!
hier goede ervaringen met diflucan via de huisarts. niet mee blijven lopen hoor, is nergens voor nodig!
Hier ook regelmatig last, mag het ook afkloppen. Laatste x is een jaar geleden.. en gelukkig want tis zo pijnlijk en vervelend! Ik kreeg altijd van die creme die je moet inbrengen met een kartonnen inzetstuk, of hoe je het ook noemt. Mag even de naam kwijt zijn. Heb ik de laatste x niet gehaald, heb bij een homeopatisch winkel een stuk zeep gekocht speciaal daarvoor. Heb me er een weekje mee gewassen en het was weg! Nooit meer die stomme creme gebruiken, heb ik mezelf voorgenomen. Beterschap!!!
Hier ook zeker 2 keer per jaar last ervan. Maar dan ook vaak AB tegen BO met als gevolg een SO. Heb ik mn zwangerschap ook van die eieren gehad dus dat mag blijkbaar gewoon! Thnx voor de brandnetel tip!