Vanmorgen niet ongesteld geworden en ik voel me niet zwanger, maar had nog een pakje testen liggen. Met ochtendurine een test gedaan en ik dacht wel een streepje te zien, maar dat denk ik wel eens vaker Test laten liggen om mijn man later te showen en tot mijn verbazing veel duidelijker. Dus ik 's middags weer een test gedaan.. Maar hier zie ik niks noemenswaardigs op.. Tja in de verte.. Misschien.. Eerste een indroger?
op de bovenste zie ik um ! , alleen weet niet zo goed of die roze is of grijs.. maar wel even breed als de teststreep hmmm spannend
Ik zie ze bij beide hoor. In het omhulsel beter dan los trouwens. Het is trouwens niet vreemd dat een test smiddags lichter is. Anders morgenochtend nog even testen?
Maar denken jullie niet dat het een indroger is? Test morgen of maandag inderdaad wel weer eens.. Zou mooi zijn als ze een keer vlot en vet oplopen..
ik vind je bovenste testen heel grijs.. die onderste van de action vind ik echt duidelijk en roze! even 2 daagjes wachten en weer testen zou ik zeggen ! succes
Oh lieve Nette, wat spannend weer. Mijn duimen draaien op volle toeren. Ze zijn duidelijk te zien. *neemt een abbo op dit topic *
Ik zie de streepjes duidelijk, maar twijfel ook over de kleur. (maar dat kan echt heel goed aan mijn ogen liggen hoor). Oh, ik hoop het zo voor je meis!! Ik duim me simpel voor je!!!
mmmmmmjaaaa, ik zie hem wel, maar moet heel eerlijk zeggen dat ik zelf wel eens een hele duidelijke roze 2e streep had bij een actiontest en de volgende test was negatief...... Ik durf je dus nog niet goed te feliciteren, maar ga HEEEEEL hard voor jou duimen!! Wanneer ga je weer testen?
He nanette! Dat ik jou hier weer tref! En dan ook nog met zulke spannende testen! Ik zie ze goed hoor, die streepjes. En ik ben altijd heel kritisch als mensen iets denken te zien op hun test (meestal ben ik dan zo wijs om niet te reageren ) Ik hoop voor je dat ze nig duidelijker worden en dat er iets heel moois uit groeit!
Lieve reacties er weer bij! Maar ik twijfel hoor.. Niet zo zeer over de kleur, maar ik weet het niet.. Reken me niet rijk Long time merah!