Ik ben gisteren gestart met Clomid. Ik heb geen PCO, maar soms heb ik gewoon geen eisprong en tussentijdse bloedingen. Dus besloot de gyn om toch met Clomid te starten. Ik had al enkele dagen bruinverlies en een hoge temp dus heeft de gyn gisteren mijn bloed getrokken om te zien of ik zwanger was, maar deze was negatief. Dus mocht ik onmiddelijk beginnen met de Clomid. Nu deze morgen was mijn temp dan toch gezakt en kreeg ik mijn regels. Wat moet ik nu doen? Is dat een probleem? Je mag niet zomaar stoppen met Clomid eens je ermee gestart bent, he! Mijn regels zullen dan mss korter zijn! Ik hoop dat ik wat lotgenootjes vind om mee te praten. Groetjes Bianca
hoi hoi er is een groepje met dames die clomid gebruiken, zie het topic "clomid", hier zijn niet alleen dames die pco hebben.....zou zeggen sluit je aan.... heb zelf ook clomid, maar volgens mij kun je die gewoon doorslikken, je regels zou je toch moeten krijgen, alleen is het bij de meeste dames zo dat die op dag 3 of 5 van hun ongi starten met de clomid..... groetjes