Eisprong gemist?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by hearts, Aug 17, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hearts

hearts Actief lid

May 6, 2011
    108
    34
    28
    Hoe kort kan een LH piek zijn? Ik ben nu aan het testen vanaf dag 10, zit inmiddels op dag 21 en nog steeds geen positieve ovulatietest (sensitest dipstick). Zelfs gewoon helemaal blanco strepen... Afgelopen ronde had ik een positieve test op dag 17, de rondes daarvoor geen testen gedaan maar had ik wel de verschijnselen zo rond dag 18.
    Afgelopen ronde was mijn LF maar 8 dagen(cyclus van 25 dagen), de cyclussen daarvoor waren allemaal 31 dagen dus wil hem nu wel zo'n beetje hebben om geen hele korte lf te hebben :(

2. hearts

hearts Actief lid

May 6, 2011
    108
    34
    28
    Oh haha nu vergeet ik nog waarom ik denk dat ik hem gemist heb. Ik heb wel al 5 dagen veel vruchtbaar slijm en pijn aan de rechteronderkant van mijn buik. Ik heb alleen 's ochtends getest. Kan het zijn dat hij ooit in de avond wel heeft geknald en daarna weer licht is geworden? Of is dat onwaarschijnlijk?

3. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Is zeker niet onwaarschijnlijk. Bij mij was het ook nodig om twee maal per dag te testen, anders had ik ook mijn knaller gemist. Tegen 12 uur nog niet positief, rond 18.00 uur wel en de volgende dag tegen 12 weer negatief.

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,923
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Vruchtbaarslijm komt vaak vlak voor je eisprong.
    De pijntjes kunnen heel goed duiden op het groeien van je eitje(s).

Test je met je eerste ochtendurine? Want dat is niet goed.
    Ik zou gewoon rond een uur of 3 elke middag testen of desnoods 2x per dag (rond 12 uur en rond 20 uur).

Ik verwacht dat je ei nog komt een dezer dagen.

5. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Als je alleen s'ochtends test kun je je piek missen inderdaad. LH zit pas in de middag in je urine omdat het s'ochtends begint met aanmaken. Kan best dat je toevallig de volgende ochtend ook positief test, maar hoeft niet persé.

6. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

Sep 19, 2007
    2,535
    0
    0
    Met de sensitest dipsticks leek ik ook geen ei te hebben. Het resultaat is recent 5 jaar geworden ;). Ik vertrouw die testen voor geen meter.

7. eviiii

eviiii Fanatiek lid

Feb 27, 2013
    1,137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Ik had getest om 00.00 en de volgende dag om 10.00 was ie weer licht..

8. hearts

hearts Actief lid

May 6, 2011
    108
    34
    28
    Bedankt allemaal voor jullie reacties.
    Ik test niet met de eerste ochtendurine, wel vrij vroeg in de ochtend (tussen 9.00&10.00). Vandaag ineens een donkerder streepje, dus ik dacht nog eens te testen rond 18.00 en verwachte hem toen nog donkerder, maar was ie ineens weer wat lichter(urine geconcentreerder dan vanmorgen). Wat denken jullie? Moet ie nog komen? Of zal mn knaller gisteravond zijn geweest?

Hmm foto toevoegen lukt niet vanaf telefoon. Zal het zo met de laptop proberen.

9. hearts

hearts Actief lid

May 6, 2011
    108
    34
    28
    Nu met foto

Attached Files:

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,923
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Nee hij moet nog duidelijker zijn voor een posi resultaat.

11. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Ik denk idd dat je ei dit keer later komt en je cyclus misschien wat langer is

12. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Lastig is dat he!
    Werkte eerst ook met ovulatie testen maar kwam er geen wijs uit.
    En had niet eens iedere maand een positieve test.

Nu maar via cervixslijm... al is dat soms ook verwarrend.
    Van de week ineens slijm... dus ik dacht yessssss klussen!
    En vanavond weer dat soort slijm maar dan meer.... vaag.

13. eviiii

eviiii Fanatiek lid

Feb 27, 2013
    1,137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Nee je eitje is nog niet geweest. Succes met door testen!:)

14. hearts

hearts Actief lid

May 6, 2011
    108
    34
    28
    Dan hoop ik maar op een hele lange cyclus, want anders word mn LF deze maand wel weer erg kort :(

15. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Als je ei later is dan andere maanden zal je LF niet ingekort worden. Je gehele cyclus wordt dan gewoon langer.

Share This Page