Eisprong gemist?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Luminis, Feb 13, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Luminis

Luminis Fanatiek lid

Mar 13, 2014
    1,204
    46
    48
    Groningen
    Hoi meiden,

Ik doe ovulatietesten sinds de eerste ronde (dit is de 2e) met de ovulatietesten van de Action. Vorige ronde had ik daarmee op dag 21 duidelijk een positieve test (cyclus duurt sowieso al 4 maanden 34 dagen). Nou ben ik deze ronde op dag 15 begonnen met testen, en toen kreeg ik een wat duidelijkere streep, 3 dagen lang... en daarna ineens bijna niks meer. Al dagen. :( Zou het kunnen dat ik mijn eisprong heb gemist? Ik heb deze ronde wel wat stress gehad (examens).

De eerste 3 testen zijn van dag 15, 16 en 17 en de onderste ziet er sinds dag 18 elke dag hetzelfde uit.

Testen.jpg

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Dat denk ik wel. Hier ook een korte piek, waardoor ik niet altijd een compleet positieve test kreeg, ook de laatste ronde niet :D.

Bij mij liep het ook altijd op en als het dan weer afliep, was mijn piek geweest.

3. Luminis

Luminis Fanatiek lid

Mar 13, 2014
    1,204
    46
    48
    Groningen
    Dat zou echt balen zijn, want heb 2 weken griep gehad en heb daardoor niet 'geklust'... :(

4. Mama91012

Mama91012 Lid

Jul 20, 2014
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag 17 beschouw ik als positief. Zo was die van mij ook en ik ben over 3 weken uitgerekend!

5. Luminis

Luminis Fanatiek lid

Mar 13, 2014
    1,204
    46
    48
    Groningen
    Dank je wel voor je reactie! Dacht dat het niet zo was, want de vorige ronde was de teststreep donkerder dan de controlestreep... blijf stiekem hopen. :(

6. Luminis

Luminis Fanatiek lid

Mar 13, 2014
    1,204
    46
    48
    Groningen
    Niemand ervaring verder? Ik blijf maar door testen, in de hoop dat hij alsnog positief wordt... :) Ook omdat de vorige test zo'n knaller was...

7. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    3,319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Bij mij de laatste maanden ook geen duidelijke knallers meer bij action... Daarvoor wel dus ik twijfel ook steeds maar tot nu toe klopt t wel, die donkerste is geen knaller masr wel mn piek.

8. Luminis

Luminis Fanatiek lid

Mar 13, 2014
    1,204
    46
    48
    Groningen
    Meiske80, wat raar dat je eerst wel knallers kreeg en ineens nu niet meer! :( Ach, als je om de twee dagen 'klust', moet het sowieso goed komen. :p

Hier vannacht trouwens gedroomd van een positieve ovulatietest (ik droom er zelfs van, echt erg... ;)) en had vanmiddag voor de zekerheid getest: een knaller! :D Wel op dag 26 van mijn cyclus... denk dat mijn NOD wat later wordt. ;)

9. Tweelingmama78

Tweelingmama78 Actief lid

Jul 13, 2014
    184
    0
    16
    Die van mij werd ook niet zo donker. ClearBlue met indicator gaf toen ook een smily aan. Dat was voor mij de bevestiging. Zo heb ik het drie rondes gedaan en werkte prima.

Share This Page