Heel duidelijk! Gefeliciteerd!!!! Ik zit nu ook op 10 dpo en maandag nod! Ik ga morgen voor het eerst testen!
Duidelijk hoor maar was je eisprong zeker op de 2de? Lijkt me namelijk eerder te zijn geweest zo aan je testen te zien. Maar gefeliciteerd hoor meid
Dank jullie wel meiden voor de positieve reacties, ik weet zeker dat ik 2 feb mijn eisprong heb gehad, had zaterdag 31 januari een positieve ovulatie test en heb me ei 2 dagen later ook gevoeld dus weet vrijwel zeker dat hij niet eerder is geweest. Miss maak ik super snel hcg aan of zijn het er 2 ) ! Al met al 10 maart mijn 1e echo dus ben erg benieuwd.
Wow wat duidelijk al voor 10 dpo! Mijn nod is ook maandag. Durf het nog niet helemaal aan om te testen. Ben namelijk niet zeker wanneer ik mn ei heb gehad. Word altijd op CD25 ongesteld en dat is maamdag. Hopelijk heb ik van de week ook van deze duidelijke testen! Geniet ervan!!
Inderdaad positief voor 10dpo. Ik ben vandaag ook 10dpo, ovulatietest positief op 2-2, ivm cryo terugplaatsing. Ik heb vandaag ook getest, helaas omowit. Maar mijn NOD is maandag. Ik snap niet dat als jouw test op zaterdag positief was dat je dan maandag aanhoudt als 1 DPO. Dan is jouw NOD toch zaterdag??
Hier ook vier dagen voor nod, dus 10 dpo al een duidelijke streep gehad.. Dus ja kan zeker.. Gefeliciteerd!!