Hi dames ik dee vanmorgen een test en was het eigenlijk vergeten af te lezen is dit een indroog of heel pril ik weet me laatste menstruatie niet meer denanderhalf maand geleden ongeveer
Dit is helaas een indrooglijn, tenminste zo ziet het er helaas uit. Raad je aan nogmaals te testen en dan binnen de tijd af te lezen
Goedeavond dames, Hoe groot is de kans dat ik bij 3 testen indroogstreepjes krijg? Ik heb bij alle 3 lichte streepjes na de testtijd. 2 testen zijn van de action en 1 van de kruidvat. Misschien zie ik dingen die er niet zijn omdat ik het zo graag wil Vandaag hoort mijn menstruatie te komen en die is er nog niet. Wel heb ik de hele week lang af en toe menstruatie krampen gehad. Dit heb ik meestal voordat mijn menstruatie komt.
Hmm, ik zou zeker nieuwe doen. Heb je toevallig nog 1? Ik vind die van kruidvat te duidelijk voor indroog. Kan het mis hebben, maar je weet 't nooit
Deze resultaten zijn voor ons te ingedroogd om te kunnen beoordelen. Even opnieuw testen en binnen afleestijd fotograferen. Dan even in een eigen topic zetten om aan ons te tonen. Je zit nu in het topic van iemand anders namelijk