Hallo allemaal! Ik ben 24 november gestopt met de pil. 28e een ontrekkingsbloeding gehad. Donderdag 20 december moest ik voor een onderzoekje bij de Gyno zijn. Zij heeft toen gezien dat er een eitje rijpt en zei dat ik met een paar dagen mijn eisprong zou hebben. Wanneer ik de eisprong heb gehad weet ik dus niet.. Ik heb 2 of 3dagen daarna gemeenschap en nog een kleine week later ook. Inmiddels heb ik al een week last van een zeurend en menstruatie achtig gevoel onderin buik. Ook heb ik regelmatig steekjes. Ik heb ook sinds een week ongeveer licht gevoelige tepels, als ik erover heen ga met mijn hand prikt het ofzo. Mijn darmen zijn ook raar aan het doen en het naar de wc gaan is soms heel moeilijk. Gisteren een negatieve test uitslag gehad. Maar misschien te vroeg getest, want ik heb dus ook geen idee wanneer ik ongesteld zou moeten worden ( liever niet natuurlijk!) Wie heeft er enig idee of dit misschien een zwangerschap kan zijn of toch echt nog klachten van anticonceptie zijn? Alvast bedankt! Groetjes!
Kan idd te vroeg getest!! Mijn eerste test was ook negatief en een week later dik positief!!! Succes i deze spannende tijd
Je had 2 -3 dagen na die echo sex dus? Het beste is altijd om voor je ei sex te hebben dus weet niet of je dat ook had... En in principe is het geen zekerheid dat je ei daadwerkelijk is gesprongen hou daar rekening mee.... Maar het kan idd dat je te vroeg was met testen....over een paar daagjes maar weer een testje doen....succes!
Ja dat klopt, 2 of 3 dagen later seks gehad. Dus dat weet ik ook niet.. Zij zei toen alleen dat ik over een paar dagen vruchtbaar zou zijn. Ik vroeg mij inderdaad ook af als je eitje rijpt of je ook wel altijd een eisprong krijgt? Het is allemaal zo spannend.. En kan dus ook gewoon ontpillen zijn, maar wachten duurt zo lang nou = (
Ja je eitje hoeft volgens mij niet te springen alitjd.....dat lees ik hier wel vaker. Maar wie weet.....even afwachten nu spannend!