Eisprong gevoeld, innestelingsbloeding, toch niet zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MC86, 4 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    whahaaaaaa

is dat wat! was ik bij de kruidvat doet pin het niet:$...
    geen probleem automaat aan de einde van de straat ga ik daar pinnen!... automaat leeg!:x

einde van de ochtend 9en ik mjn plas ophouden:( naar de dirx en een digitale van clearblue gekocht. die hielp me uit de droom er verscheen in het venster "niet zwanger"

kom ik beneden zie de sensitest liggen en wat denk je....
    alsnog 2 STREPEN!!!:) ik denk nu zelf dat ik zwanger ben maar dat het nog zo pril is dat HCG er maar net om spant.... en die clearblue is van plasronde 2 en sensi is van kersvers uit bed....:p dus toch maar afwachten maar met iets leuker gevoel...... (nog niet helemaal uit m'n dak durven gaan)

2. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    Klinkt goed snoetetoet! Volgens mij moet je bij de CB ook wat langer wachten voor je die kan gebruiken. Ik heb die vorige maand ook gebruikt en die gaf binnen 10sec al aan dat ik niet zwanger was, terwijl op de gebruiksaanwijzing staat dat het een paar minuten duurt voor de uitslag komt.

3. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Wow, wat spannend!! En alsof het je niet gegund wordt he, dat de automaten dan ook nog leeg zijn!

Maareh, je mag pas officieel over 4 dagen testen, dus volgens mij zit het dan helemaal goed hoor! :) Alvast een voorzichtige gefeliciteerd ;)

4. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    nu jij mamacharlotte!

ben heel benieuwd! kan zomaar in 1 ronde gebeurt zijn hoor!
    keep fingers crossed;)

5. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Thanks :) Ik doe mee, keeping the fingers crossed! Ik durf nog niet voor de vroege test te gaan, ik wil het nog even niet weten. Goed van mij he? :D Ga jij zondagochtend de normale test meteen doen? Ik ga voor de maandagochtend, ook met het ochtendplasje :)

6. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    heb besloten niet meer te testen..... een streep is een streep.... weet wel drommels goed dat het nog vroeg is hoor.... maar ik sta mezelf toe om lekker zwanger te zijn.... enige wat ik eng vind is gerommel in onderbuik... maar dat had ik bij mijn eerste zwangerschap ook.....

7. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    hee.. mma charlotte.... ik zie nu je banner en je comment..... helaas ongi??!:$

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ja, helaas.. :( Ik had het al op andere topics geplaatst waar ik ook in meedoe, maar deze inderdaad nog niet. Vanochtend heel heftig ongesteld geworden :( Echt balen! Dus best korte cyclus! Maar goed, het werkt allemaal (dat is ergens ook wel fijn). Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Zal voor jou nog steeds blijven duimen hoor!!

9. mamatien

mamatien Niet meer actief

Hoi mama charlotte,
    ik hoop echt dat je zwanger bent. Ik ben 2 november gestopt met de pil en toen 9 december ongesteld geworden. Die 2 weken ervoor heb ik vanalles gevoeld wat leek op zwangerschap (gevoelige borsten, misselijk ed) Moest in die dagen om een andere reden bij de dokter zijn en heb dat toen gevraagd. De dokter gaf mij als antwoord dat dit bij het ontpillen hoort en dat ongesteld tot wel een jaar kan uitblijven! Ik werd echter 9dec ongesteld, dus dat was maar 1 week overtijd (en 2 testen later haha) Mijn cyclus was dus ong 36 dagen.

Nu zit ik in ronde 2 en zit ik vandaag op dag 29. Ik weet dus niet goed wanneer ik moet gaan testen, omdat mijn vorige cyclus langer duurde. Ik weet echter niet of dit door ontpillen komt. Heb wel wat rozige afscheiding/bloed gehad, wat miss innesteling kan zijn?!?!?!

Wanneer zouden jullie testen als jullie mij waren?! ik ben zooo benieuwd of het nu al raak is :D

10. mamatien

mamatien Niet meer actief

Oh Sorry mama charlotte, zie net dat ik laatste pagina gemist had en je ongi geworden ben :(:(:(
    Kut voor je!! Maar idd, je weet wel dat je lichaam weer werkt zoals het hoort

11. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    helaas dames.... pos test is een vmk geworden....

wist dat dit het risico was van vroeg testen hoor maar heb vannacht toch ff traantje weg gepinkt..... ik ga nu dus gezellig met jullie op naar de volgende kans

12. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Balen lieverd, daarom doe ik geen vroege testen meer.
    Het gaat zo ontzettend vaak mis tussen de eisprong en menstruatie....

Dikke knuffel voor jou

13. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Wat ontzettend jammer, snoetetoet! :(
    Gaan we samen naar de volgende ronde. Het komt vast goed! ;)

14. Truusje81

Truusje81 Actief lid

29 dec 2009
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi MamaCharlotte, ik zie net dat je ongesteld bent geworden. Balen!!! Ik hoopte zo voor jou dat je wel zwanger zou zijn. Irritant hè dat tussentijdse bloedverlies. Je gaat echt hopen dat het positief is en dat je zwanger bent, althans dat had ik... Hopelijk is het de volgende ronde bij ons raak. :)

15. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ja, hopelijk wel! Ik zal ook duimen voor jou! :)
    Zie dat jij wel n mooie regelmatige cyclus hebt nu, dat is wel fijn!

16. Truusje81

Truusje81 Actief lid

29 dec 2009
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag inderdaad niet klagen over mijn cyclus. Vorige maand was het wel even spannend, want ik had een heel klein beetje bloed verloren een week voor mijn menstruatie en werd die week erop niet ongesteld. Ik kan er de klok op gelijk zetten wanneer ik ongi word. Alleen had ik de dagen erna negatieve testen en uiteindelijk brak de ongi door. Wat dat nou heeft kunnen zijn?! :( Deze maand ga ik uit nieuwsgierigheid een keer ovu-testen proberen. Ben benieuwd!!

Veel klussen en in de overige tijd duimen draaien! ;)

17. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Kan zijn dat je er een onregelmatige cyclus tussen hebt zitten, dit heb ik ook weleens, en die bloedingen tussendoor hoeft niet altijd wat te zegge, dit heb ik soms ook maar betekend niks, althans bij mij niet.

18. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Het lijkt juist meer op een hele lichte (innestelings)bloeding, die heb ik ook gehad. Of het nou een innesteling was of niet, het was in ieder geval geen menstruatie (bij mij niet, daar was het veel te licht voor).

Ik ben nu in ieder geval echt vreselijk ongesteld. Misschien was ik ook wel zwanger en is het afgebroken, dat gebeurt toch in 50% van de gevallen helaas.. Daarom durf ik ook geen vroege testen te doen. Weet nu ook niet echt van welke cycluslengte ik moet uit gaan.. :(

19. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    had je deze keer die bloeding dan, je hebt toch geen test gedaan dus weet je ook niet of het een innesteling is geweest.

Het gebeurd vaker dat je tussendoor een lichte bloeding krijgt, dit zei mijn gyn ook tegen me (heb er meerdere gehad en ze zeiden het allemaal)

Je kan nu het beste uitgaan van je langste cyclus, als je zeker wilt weten wanneer je eitje springt kun je ovu-testen gebruiken.

20. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Er zijn zo veel factoren waar je van afhankelijke bent om zwanger te worden.
    Ookal voel je je eisprong en heb je gemeenschap op het goede tijdstip dan hoeft er geen bevruchting plaats te vinden. Vindt deze wel plaats dan is het nog maar de vraag of deze zich ook zal innestelen. Als dit gebeurd is moet het vruchtje ook nog blijven zitten. Natuurlijk duim ik voor je dat het raak is ookal is het pas de eerste ronde!

Deel Deze Pagina