Eisprong gevoeld, innestelingsbloeding, toch niet zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MC86, 4 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ze is ongie geworden

2. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    niet iedereen leest een hele topic door daardoor krijg je (of geef jezelf in enthousiaste ondersteuning) weleens een "gek"antwoord... dit was ook iemand die halverwegen het verhaal reageert..:p

3. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    je hoeft er niet voor te lezen je ziet een aan de banner al:p
    Maar ja foutje kan gebeuren:)

4. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ja precies, geeft helemaal niks. Vind het alleen maar leuk als mensen toch reageren en vind het ook leuk als ze toch voor je willen duimen/hopen oid! Thanks!

@ Vlinder3, symptomen hoeven inderdaad allemaal niets te zeggen over wel of niet zwanger zijn, dat weet ik. Ik vroeg me gewoon af of het door die symptomen wel mogelijk zou kunnen zijn (of het nou vroeg afbreekt of niet). Ik zou het namelijk al fijn vinden als ik weet dat het allemaal kan en werkt bij mij! Dat was eigenlijk de hele vraag in dit topicje.

Mijn ovulatietest was overigens wel duidelijk positief deze maand! Maar goed, het maakt nu ook niet meer uit. Ik ga lekker de 2e ronde in. Ik merk het allemaal wel!

5. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    het kan 2 kanten op meid, bij zulke sympthomen, dat is juist het vervelende.

maar succes in deze ronde meid

6. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Thanks! Jij ook, jij moet nog even wachten om te testen zie ik. Heb je er een goed gevoel over? Succes!

7. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    #47 Vlinder3, 9 jan 2010
    Laatst bewerkt: 9 jan 2010
    Nou ik weet niet of je de rest van mijn onderschrift hebt gelezen maar nee ik heb er geen goed gevoel over, ik heb vijandig baarmoederslijm en er komt bij dus geen zaadje doorheen (2x onderzocht) en ik zit in ronde 45 dus goed gevoel neeee sorry.
    Ik ben aan het wachten op een kijkoperatie, dan gaan ze de 2 cystes verwijderen en checken hoe het met vruchtbaarheid is door de cystes en endometriose....

jij succes en klusse he deze maand

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ik zie het nu ja! Was naar voor je.. :(
    Ik ben nog niet zolang op dit forum en snap nog niet zoveel van alle afkortingen enzo. Waar staat ZH voor?

Nou, wel allemaal ontzettend spannend voor je hoor! Jij ook succes/sterkte, en veel klussen is altijd goed ;)

9. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Geeft niet meid, had ik in het begin ook...
    ZH staat voor ziekenhuis

Veel klussen is indd altijd goed, wij doen het met alle plezier:D

10. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    ZH is nooit leuk :(

Jij hebt hier al heeeel veel gepost zie ik! Het is ook wel lekker als je op zo'n forum een beetje gal kan spuwen enzo! :)

11. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ja inderdaad en ik heb bij vruchtbaarheidbehandelingen ook mijn eigen topic aangemaakt zodat ik daar alles goed bij kan houden van zh enzo.

Ook is het fijn om af en toe iemand te helpen.

12. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Kan ik me voorstellen dat dat fijn is ja! Jij hebt ook al erg veel ervaring dan.

Heb inmiddels op dit forum even gezocht naar een lijst met afkortingen, daar was ook een topic van. De belangrijkste wist ik gelukkig al :)

13. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Haha goed zo.
    Ik hoop voor je dat je die afkortingen niet vaak nodig zal hebben en dat ik je volgend jaar niet tegenkom in vruchtbaarheidsbehandelingen met een topic van jezelf meid.
    Succes

14. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Dank je wel ;)
    Ik zal ook hopen voor jou dat het snel de goeie kant op gaat! En dat je gewoon lekker mee gaat praten op de topics hier over de eerste zwangerschapssymtomen enzo, als het zover is! Wie weet komen we elkaar daar dan weer tegen ;)

15. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    laten we het hopen meid.

16. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    hi dames...
    vlinder weet je al wanneer je naar het ZH moet? erg spannend we gaan met je mee leven meid!

17. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Dank je meis.

Nee, ik wacht nog steeds op een telefoontje voor een datum van operatie.

18. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    gatver... ff mijn verhaal kwijt, heb net mijn leidinggevende aan de telefoon om te vragen of ik een vrije dag kan nemen vraagt ze "alles goed met je?" dus ik met piepstemmetje verteld wat er aan de hand hand was (vmk)toen ging ze aardig doen (oprecht hoor!) "och meid, zit je niet mee, je hebt nogal wat teleurstellingen te verwerken op het moment" (en dat is ook zo) maar ze heeft er nu voor gezorgd dat ik niet meer kan stoppen met janken....alsof ik naar de titanic zit te kijken.... of naar "komt vrouw bij dokter"

mijn dwarse peuter kijkt me aan en komt me troosten en ik denk tel je zegeningen....

19. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Wat naar.. Nou ja, soms is het ook wel ff lekker om alles eruit te janken! En gelukkig dat je leidinggevende ook wel een beetje meeleeft, toch? Geniet maar lekker van je vrije dagje, heb je verdiend!

Ik mag zo aan het werk, en nog steeds vreselijk ongesteld (alsof ik het 10 jaar niet geweest ben en ik ff moet inhalen ofzo!) :S Geen zin...

Deel Deze Pagina