Misschien is het vragen naar de bekende weg, maar een hoop topics lezen heeft me nog niet echt antwoord gegeven.... Begin vorige week testte ik positief. Op woensdag had ik wat bruinverlies, donderdag af en toe een drupje rood bloedverlies, vrijdag een beetje zeurderig gevoel in mijn buik en redelijk veel bloedverlies (nog niet echt als een menstruatie). Hierbij heb ik ook wat rood slijm verloren, maar (ik heb goed opgelet) naar mijn idee geen vruchtje of zakje... Sinds vrijdag is de mate van bloeden afgenomen en eigenlijk is het steeds nog niet zo veel geweest als bij een menstruatie. Het lijkt me vrij onrealistisch om te denken dat het nu toch nog goed zou kunnen zijn, maar toch kan ik me er nog niet echt bij neerleggen. Ik heb nog nauwelijks buikpijn gehad, geen echt enorm bloedverlies.... Ik heb mijn vk gebeld en moet gewoon deze week even afwachten. Toch ben ik even benieuwd naar jullie idee: hoort erge buikpijn per definitie bij een miskraam? Alvast bedankt! Groetjes, Sigrid
Ik had een uurtje of drie heel heftih vloeien (kwam door toucheren hierdoor was alles losgewoeld). verder een beetje krampig geweest. verder niet.
Nee dat hoort er niet altijd bij. Ik las dat ook overal maar ik heb ook een MK gehad en had geen hevige buikpijn. Begon met wat druppels bloedverlies en lichtte krampjes. Het bloedverlies werd meer en leek daarna op een ongi met veel stolsels. Krampjes heb ik daarna niet meer gehad. Had de krampen mijn eerste ongi na de MK wel heftiger. Je kunt de VK even bellen en kijken wat zij aangeven. Misschien sturen ze je wel door voor een echo of bloedonderzoek.
Dank jullie voor je reactie.... Ik heb vanavond toch maar weer een zwangerschapstest gedaan, maar deze was negatief. Kan er dus vanuit gaan dat er echt niets meer is.
Hoi Siesje, Als je test positief is, dan zal het inderdaad wel een miskraam geweest zijn. Ik heb er intussen 4 gehad, maar de eerste kwam spontaan en had hetzelfde verloop als die van jou. Ik was toen ook nog helemaal niet ver, pas een week of 6. Heb nooit stolsels of een vruchtzak gezien. Ik had ook geen enorme krampen, wel wat menstruatie-achtige rugpijn en ik had vooraf wat steken in mijn buik gevoeld. Heel veel sterkte, het is niet leuk om mee te maken. Ik hoop dat het de volgende keer wel weer goed zal gaan voor je. Noodles