Hallo allemaal, Mijn vriend en ik zijn al ruim een jaar bezig om zwanger te raken. Twee keer heeft het zo mogen zijn en helaas ook weer niet. Na deze miskramen willen we dolgraag weer proberen en zit erover na te denken om een ovulatietest te gaan gebruiken. Ik heb hier totaal geen ervaring mee en vroeg me af of jullie dat wel hebben en hoe het bevalt. Ik hoop dat jullie mij en mijn vriend kunnen helpen. Groetjes Monique
Er zijn daar al een hele hoop topics over. Gewoon even via zoeken naar boven halen. Wellicht staat daar wat je wilt weten?
Hallo Monique, Ik gebruik al een hele tijd ovulatietesten van Matcare. Ze zijn te bestellen via www.L10.nl. Ze hebben verschillende versies, ik gebruik zelf de strips (goedkoopste versie). Het gemakkelijkste is het om in een potje te plassen en dan een strip erin te houden. Heb je meer vragen dan Pb me maar. Succes ermee. Groetjes Liza
Hey meis, Ik gebruik ze nu al 2 maanden van babyboomshop en ze bevallen mij uitstekend zo ben ik er dus achter gekomen dat ik niet rond dag 14 mn ei heb maar dat ik pas op dag 18 een positieve ovu test had dus pas op dag 19 0f 20 mn ei heb, dus bijna een week later ik heb de foto in mn album staan misschien heb je er wat aan suc-6