Hoi ik ben dus enige tijd overtijd geweest en heb duphaston voorgeschreven gekregen . nu ben ik daar vorige vorige donderdag aan begonnen en gisteren mee gestopt (zaterdag) maar ik heb al op dag nummer drie (moest die pillen tien dagen nemen)ongesteld geworden. maar ik moest ze wel door nemen tot dag tien.In de bijsluiter staat dat dat spotting(beetje bloedverlies,dan wat ook zo was bij mij) niet langer dan een paar dagen mag duren en ja dan een verhogin van de dosis moet krijgen,nu heb ik dit niet kunnen doen omdat men gyn.er niet was.dus bleef ik maar bloed verliezen,niet veel.de donderdag (die juist geweest is) dacht ik dat ze gedaan waren(ms) maar de vrijdag begonnen ze pas ECHT.ze waren superpijnlijk en heel heftig.nu nog steeds en ben er zelfs niet door kunnen gaan werken(vroeger had ik dit altijd,waren zeer pijnlijk) nu zijn ze lang nog niet over en denk dat het nog wel drie dagen kan duren maar ik zit nu al aan dag tien van men ms....nu weet ik dus niet of ik moet tellen vanaf de eerste dag dat ik spotting had of vanaf de vrijdag die juist geweest was en zo pijnlijk en heftig was... normaal gezien zou ik die pillen tien dagen moeten nemen en komen ze na enkele dagen pas door....ben in de war en kan men gyn nog steeds niet bereiken. waar zit ik nu in men cyclus,ik wil men vruchtbare dagen kennen ik kan natuurlijk ovulatietesten gebruiken maar dat duurt even voor ik ze kan krijgen. mvg
Hoi Anais, Je hebt dit topic ook bij de verloskundige lopen. Dubbele topics zijn niet toegestaan, daarom doe ik dit topic op slot. Elvira