Op naar ronde 4... Eigenlijk wil ik deze ronde iets minder ermee bezig zijn, en daardoor maar gewoon vaak gezellig te klussen Op zich vind ik het wel een geruststelling dat mn cyclus behoorlijk regelmatig is, en toch heb ik nu al soms die onzekerheid over mijn lijf, kan ik wel zwanger worden? Maaaar, ik probeer positief te blijven, ik ben nog jong (21), heb een gezond gewicht, en de cyclus is bijna volgens het boekje! Vriendlief is al bijna 8 weken gestopt met roken, en het huis is bijna af, dus wij zijn er klaar voor Moest gewoon even iets van me afschrijven, dus thanks als je dit gelezen hebt
Jammer! En er niet mee bezig zijn willen we allemaal proberen alleen lukt dat vaak toch niet hahah. Maar idd zoals je zegt je bent nog jong en gezond dus maak je geen zorgen. Geduld is een schone zaak...
Er niet mee bezig zijn ja hihi maar ik wil in ieder geval geen ovulatietesten meer doen, gewoon ervoor gaan! Mijn vriend is wel wat ouder (30) en dat is mede een rede om al kids te willen we zijn er ook gewoon klaar voor! (Denk ik )
Ovulatietesten doe ik ook niet, nooit gedaan ook. Waarschijnlijk geeft dat nog meer stress? Succes, alles komt op zijn tijd!
Wat mooie positieve instelling. Hier wil ik ook niet er veel mee bezig zijn. Maar onbewust doen we het allemaal. Succes en komt helemaal goed.
Of ovulatietesten echt meer stress geven weet ik niet, normaal ben ik best een controlfreak maar dit kan ik toch niet plannen dus daarom, laat maar gaan Ik voel me nu goed en ik zie het wel komen! Thx for the support
Ik zit in mijn eerste ronde en moet 1,5 week wachten tot ik mag testen. En ik word nu al gek van mezelf! ik heb echt geen geduld....
Had ik ook wel hoor, maar nu na een paar rondes mezelf helemaal gek maken waardoor mijn werk en sport eronder gaan lijden, dat hoeft van mij niet Heb ook gemerkt dat het niet goed is voor de relatie, en dat is het niet waard!