Welke site is het beste om te gebruiken? Ik heb er een en die gaf aan dat ik 22/23 feb mijn ei heb gehad (had die zaterdag erg buikpijn dus kan goed kloppen) Maar las nu bij iedereen dat ze kaartje via ff maken dus deed ik dat ook vanmiddag en die gaf 24e als ovu dag aan! Dus nu weet ik het niet meer!! Waar kan ik nou het beste vanuit gaan?? Iemand ervaring/tips?
Ik persoonlijk heb de beste ervaring met FF. Heel duidelijk en heeft het in al die jaren dat ik temp misschien 1 keer fout gehad op een dag.
Bedankt voor je reactie! Ga ik daarmee aan de slag. Heb ik nog een vraag, misschien weet jij het antwoord? Gisteravond had ik een druppel bloed, hoopte even innesteling. Maar vannacht ongi doorgezet. Is dan gister of vandaag cd1??
Ik heb die site nooit gebruikt, maar fertility friend wel. Ik vind de grafiekjes ook nooit zo duidelijk als ze hier op het forum voorbijkomen. Fertility friend vind ik duidelijk en zeer handig. Een druppel kun je niet vanuit gaan. Wanneer je ongi goed doorzet is dag 1, vandaag dus.