Kan iemand meekijken wanneer mn eisprong is geweest?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Roos1978, 4 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    My Ovulation Chart

Na eerst een paar pogingen te hebben gedaan om het kaartje als link bij te voegen, is het me gelukt :D (zie voorgaande post)

maar goed, ff geeft dag 14 aan als eisprong maar ergens denk ik zelf ook aan dag 16, zeker omdat meestal mijn cylcus lang is en voorgaande keren het vaak rond dag 17 was. Dag 15 was helaas een verkeerd moment qua tempen (was vergeten mn wekker te zetten :) ) een uurtje later dan de andere momenten.

Wat denken jullie???

Ik ga toch voor de zekerheid vnvd nog maar even aan de klus ;):$

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Beetje jammer dat precies cd 15 een open bolletje is. Voor nu zou ik zeggen cd 14, gezien daar nu de stijging begint.

Lekker aan de klus vanavond, gewoon omdat het toch niet erg is om te doen haha

3. nana84

nana84 Fanatiek lid

18 jul 2013
    1.003
    9
    38
    Oei dat is inderdaad een lastige, ook omdat je temp van de 15 niet helemaal betrouwbaar is. Ik neig misschien iets meer naar dag 16, aangezien je nog eggwhite slijm op dag 15 hebt gehad en dit in principe niet na je eisprong komt. En je temp op dag 16 ligt ook nog op je beginniveau, daar had je ook 36.40... Ik denk dat je over een paar dagen meer duidelijkheid hebt, misschien verplaatst ff het nog..

Deel Deze Pagina