hoe donker moet 2e streep op ovutest?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door knorretje21, 13 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    hallo allemaal,

ik heb even een vraagje, ik ben deze maand begonnen met ovu testen van babyboomshop. Nu mijn vraag zit vandaag op dag 19. Maar hoe donker moet de 2e streep zijn op een ovutest. Want me streep is tot nu toe wel elke dag al donkerder geworden. Betekent dit al dat het me eisprong is of moet hij net zo donker als de controle streep zijn?

gr natasja

2. Juweeltje

Juweeltje Bekend lid

27 nov 2007
    541
    0
    0
    Net zo donker of donkerder dan de controle streep.. Nog even door testen dus ;)

3. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Ik heb ook de testen van babyboomshop en bij mij worden ze ook steeds donkerder totdat die net zo donker is en daarna zakt het weer af. Als tie net zo donker is dan heb je je eisprong binnen 20/48 uur.

Succes!

Groetjes gaby

4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    okee dan mag ik nog wel even doorzoeken...
    pfff heb elke dag het idee van nou moet die toch wel komen want hij is steeds bijna net zo donker maar niet net zo donker.. dan zoek ik nog even verder, 1 ding weet ik wel het is nu weer een lange cyclus :s

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    heb zojuist mijn ovutestjes tot nu toe in m'n album gezet. Als je test bijna net zo dik is, kun je evt. ook twee maal daags testen he? Bij sommige meiden is er maar een korte lh-piek.

6. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    hij is nu al 3 a 4 dagen bijna net zo dik.. dus moet even afwachten en 2 maal daags zal niet gaan ;) ik drink best veel en heb er nu moeite mee om 2 uur lang bijna niks te drinken. EN als ik te weinig drink krijg ik hoofdpijn dus vandaar... dat ik het nu ook maar 1 maal daags doet. Maar kan best dat ik gewoon een lange cyclus heb denk dat die nog niet normaal is na me curretage. Kan natuurliijk ook 6 maanden duren.
    Ik test dus maar vrolijk verder. En klus gewoon om de dag dan weet ik zeker dat het goed genoeg is.

Bedankt allemaal alvast voor de antwoorden.

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Natassie: lastig dat je zo'n last krijgt van weinig drinken, maar als ik het zo lees zou je misschien juist nog langer je urine moeten ophouden (3 á 4 uur). Hoe geconcentreerder de urine, hoe beter he! Succes met je zoektocht!

8. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    okee dan ga ik me best doen!
    bedankt nogmaals...

Deel Deze Pagina