Hey Allemaal, Vandaag een test gehaald bij de Etos. Zwangerschapstest die je een week voor je moet menstrueren kan doen. Ik heb een terugplaatsing van een Cryo gehad ( mijn eerste ) en aankomende Zondag zou ik eigenlijk pas mogen testen. Ik kon niet wachten en ben bij de Etos gaan kijken en kwam deze test tegen. De uitslag was negatief. Baal hier natuurlijk heel erg van. Was het dom van mij om deze test te kopen? Kan ik nog een klein beetje hoop hebben dat ik toch zwanger ben? Of moet ik me er bij neerleggen dat het echt niet zo is? Hoop dat er meer mensen zijn met deze ervaring... Liefs, Jessje
Nee, niet dom hoor! Mss heb je nog niet voldoende hcg aangemaakt. Ik zou het gewoon afwachten en toch een beetje hoop houden. Het zou nog steeds kunnen!
Het kan nog makkelijk hoor proberen beetje geduld te hebben i know is heeeeeel moeilijk voor ons vrouwen!
Thnx. Probeer nog een beetje hoop te behouden! Ik ben al zo bang dat het allemaal niet zo gemakkelijk lukt bij mij (waarom weet ik ook niet, want ben verder een gezond mens). Ik wil gewoon heel graag geloof ik Die wachtweken zijn echt vreselijk..
Een week voor NOD? Dat lijkt me wel erg vroeg zeg. Ik zou echt niet eerder testen dan 4 dagen voor je NOD, beter nog later natuurlijk.. maar kan me goed voorstellen dat dat niet lukt. Wanneer heb je de TP gehad?
Morgen kan ik dus testen (als ik niet ongesteld geworden ben *fingers crossed* ) Ik heb gister die test gedaan en deze was negatief. Kan het nu zo zijn dat morgen de test wel positief kan zijn? Ik bedoel; kan dat HCG hormoon ineens snel aangemaakt zijn of niet?
Hey Juudje, dankjewel. Zie in jouw handtekening dat het bij jou ook niet wil vlotten? Hoe gaat het nu? In Mei TP2 voor ons.. hopelijk lukt het dan wel!! Duurt alleen zo lang, dat wachten.. dagen kruipen voorbij.
Ik zie wel vaker dat mensen 4 dagen voor NOD testen. Je hebt ook een test waarmee je een week eerder kan testen. Geen idee alleen hoe betrouwbaar dat is. Eigenlijk is het verstandiger om gewoon geduld te hebben, maar ja.. het wachten duurt al zo lang hé