Het lijkt tegenwoordig wel of iedereen al op zijn NOD een flinke positieve test in handen heeft of lijkt dat maar zo? De mijne is net als de vorige keer licht positief. Maar de vorige keer eindigde weer in een miskraam. Hoe is het testen bij jullie verlopen?
De mijne was 1 week voor mijn NOD al heel duidelijk!! Op NOD was hij bijna donkerder dan het controlestreepje
Bij mij knalde de CB (+) er 1 dag voor NOD vanaf maar KV wat minder. Wel duidelijk maar nog geen super knallende streep. Pas na mijn NOD werd de KV goed duidelijk. Maar denk sowieso dat het bij iedereen anders is. Oh ja met CB digitaal testte ik 2 dagen voor NOD Zwanger 1-2. Bij 5 weken was de KV teststreep donkerder dan de controlestreep.
mijne werd laatste keer pas vet posi rond 6 weken keer daarvoor ook pas na NOD.. vroegah bij eerste zwangerschappen waren de testen anders... dus was er geen sprake van knaltesten of vage lijntjes
Ik heb nooit echte knaltesten gehad hoor. Ook rond NOD een zielig licht streepje. Misschien drink ik te veel .
mijn test was 5 dagen voor nod al heel donker en op nod donkerder dan controle streep. ik heb kruidvat 2 voor 5 testen gedaan
Helaas (weet ik uit ervaring) zegt de dikte of donkerte van een test niets over het wel of niet goed verlopen van een zwangerschap. Positief is positief.