Eisprong geweest?? Wat denken jullie? Even mee mee kijken:)

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by NLJH, Jun 10, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NLJH

NLJH Bekend lid

Nov 11, 2014
    686
    43
    28
    Female
    Amsterdam
    Ja normaal ben ik op 11DPO ongesteld maar nu dus nog niet..
    Tenminste wel wat rood bloed verlies gehad maar 1 moment op de dag. Ben net weer na toilet geweest en na plassen weer wat rood op wc papier:$ Hopen dat het weer bij een moment op de dag blijft en niet door zet verder....:)

Verlies wat rood is is dan eenmalig, na plassen met afvegen en daarna wordt het licht bruin.. En de rest van de dag is het gewoon weer "normaal wit"..

Raar toch?

2. NLJH

NLJH Bekend lid

Nov 11, 2014
    686
    43
    28
    Female
    Amsterdam
    Hmm vanmorgen weer 37,1, geen menstruatie maar een negatieve omo witte Action test. Zit inmiddels op 14DPO volgens FF, dus als het raak zou zijn moet een Action test toch ook al iets van een tweede streepje laten zien?!

3. mamalap

mamalap Niet meer actief

Als het kruis goed staat. Ik twijfel nog steeds! Ik denk zelf cd 24 of zelfs cd 26 eisprong. Balen van de witte test.

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,047
    15,638
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk ook dat jouw ei pas op dag 24 is geweest.
    Een eerste eisprong verhoging van 0.7 graden heb ik nog niet eerder gezien bij iemand.
    Dag 24 lijkt mij meer logisch qua temperatuur.

Dan zou je nu pas 10 dpo zijn en is er nog hoop want niet veel mensen testen positief met een action test op 10 dpo ;)

5. NLJH

NLJH Bekend lid

Nov 11, 2014
    686
    43
    28
    Female
    Amsterdam
    Dank voor jullie reacties meiden!
    Ik hoop dat we dan goed genoeg geklust hebben; 4,6,10 juni gezellig gemaakt. Hopen dat het daar niet aan hoeft te liggen..

Zou het roodverlies in de morgen op 16 en 17 juni dan niet te vroeg zijn voor een innesteling..?!

Niemand die er wat over kan zeggen maar die onzekerheid is zo frustrerend haha..

We gaan maandag op vakantie dus zou fijn als ik weet waar aan toe te zijn.. ik ben zo'n type die geen wijn gaat drinken tot ik zeker weet dat het een nieuwe ronde wordt; wat ik niet hoop uiteraard hihi!

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,047
    15,638
    113
    Nabij Utrecht
    Je rood verlies was op 17-18 juni en dat is dan (met mijn kijk op eisprong) op 8-9 dpo en zou op innesteling kunnen duiden.

Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt.

7. NLJH

NLJH Bekend lid

Nov 11, 2014
    686
    43
    28
    Female
    Amsterdam
    Hmm ik blijf wat bruinige afscheiding hebben na het plassen.. Ben dus toch bang dat de duivels door zullen gaan zetten.. :(

Ik wacht het rustig af en blijf temperaturen hopen dat daar snel meer duidelijkheid door komt..

8. NLJH

NLJH Bekend lid

Nov 11, 2014
    686
    43
    28
    Female
    Amsterdam
    Kan ik trouwens het kruis zelf laten verplaatsen in FF?!
    Dit staat zo onduidelijk aangezien eisprong dus niet op die dag geweest is waar hij nu op staat.

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,047
    15,638
    113
    Nabij Utrecht
    Ja dat kan.
    Onder je kaartje heb je een knop "tuning/override".

Als je daar op klikt moet je je eisprong dag invullen en kan je ook je coverline invullen.
    Er zal dan een blauw kruis komen ipv rood ;)
    Ik denk dat je coverline rond de 36.7 ligt :)

10. NLJH

NLJH Bekend lid

Nov 11, 2014
    686
    43
    28
    Female
    Amsterdam
    Oh thanks! Welke dag is het slimste om als eisprong dag in te vullen? Heb zelf echt geen idee deze cyclus..

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,047
    15,638
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zou dag 24 invullen.
    Hierna blijft hij minimaal 0.2 graden hoger ;)

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,047
    15,638
    113
    Nabij Utrecht
    Mooi kruis.
    Ik vind alleen je coverline wat laag ;).

Ik zou die nog even iets bijstellen naar 36.7 ;)

13. NLJH

NLJH Bekend lid

Nov 11, 2014
    686
    43
    28
    Female
    Amsterdam
    Thanks! Hij is verplaats inderdaad.. Wist helemaal niet dat dat allemaal kon.. Ik gebruik eigenlijk alleen de app voor temperaturen. Ik log nooit in op de pc, tot nu dan haha.. Dan kun je nog veel meer invullen.

Hopen dat klussen genoeg is geweest in die periode; 26,29,31 mei en 4,6,10 juni.. Dat bruinig verlies moet ook maar gauw stoppen is vaak geen goed teken...

14. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Toch ongesteld geworden meid?

15. NLJH

NLJH Bekend lid

Nov 11, 2014
    686
    43
    28
    Female
    Amsterdam

Jaa.. Helaas.. :( lekkere timing ook, maandag op vakantie :(
    Deze maand ga ik even niet temperaturen denk ik. We gaan maandag twee weekjes op vakantie dus zal lastig zijn om elke dag op zelfde tijdstip te temperaturen..

Ik ga even proberen om er een maand niet (zoveel) mee bezig te zijn. Hoor vaak dat dat sowieso beter is, alleen lijkt het me niet te doen.
    Misschien dat het nu lukt omdat we lekker gaan genieten van vakantie en ik dus niet temperatuur..

We gaan het zien.. Dank voor je berichtje!

16. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Fijne vakantie!! Lekker van genieten !

Share This Page