Ff vraagje over eisprong : Ik hadden gistermiddag een knaltest van ovulatie, maar gisteravond ontzettend pijn en steken aan de linkerkant van mn buik, nu nog af en toe is dat de eisprong geweest? We hebben denk ik goed geklust, dinsdag-woensdag-en gisteravond of moet vanavond er ook nog bij? Ik wacht op jullie reacties.
Dat klinkt inderdaad alsof je eisprong geweest is. Vanavond kun je voor de zekerheid (of voor de lol, net zo belangrijk!!) nog even aan de klus. Succes meis
Ik zou het nog gedaan hebben, just to be sure Maar als het je eisprong was, was je vanaf dat moment nog 12uur vruchtbaar. De avond erop is dus eigenlijk niet meer nodig en te laat. Maar gezien ons lichaam zo veel signalen uitzendt zou ik gewoon voortklussen tot de vruchtbare periode voorbij is
dat was volgens mij je eisprong! De krampen en steekjes die je nu nog voelt zijn waarschijnlijk het verkrampen van je eileider om je eitje te vervoeren naar je baarmoeder. Ik had ook nog even geklust, maar het was niet echt nodig geweest