Symptomen eisprong of innesteling??

Discussion in 'Zwanger worden' started by FvK, Jan 13, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. FvK

FvK Actief lid

Dec 28, 2011
    333
    0
    0
    N-H
    Ok, dit is waarschijnlijk een moeilijke vraag om antwoord op te geven (zoals bijna alle vragen wb dit onderwerp...). Maar ik wil hem toch even in de groep gooien! Ik vraag me dit af en misschien zijn er anderen die ook deze twijfel hebben. Volgens mij liggen de symptomen ook wel aardig dicht bij elkaar.
    Ik kreeg een paar dagen geleden zere tepels, erg pijnlijk in mijn BH, sliep er zelfs slecht van! Tegelijkertijd kreeg ik een hele zere buik. Beetje opgeblazen en bubbelig. Nu ben ik juist weer enorm chagerijnig! Mijn vriend wordt gek van me... :) Ik heb niet het idee dat ik mijn eisprong echt gevoeld heb, zoals jullie kunnen zien heb ik nog maar 2 cycli gehad sinds ik gestopt ben met de pil. Dus ja, deze derde is nog maar even wachten hoe regelmatig die gaat verlopen.
    Maar goed, ik heb dus wel een ander gevoel in mijn lijf.
    Wat zijn jullie ervaringen? Ben benieuwd!

2. NinaD

NinaD Niet meer actief

Bij mij is elk maand verschrillend gelopen sinds ik gestopt ben met de pil. Mijn cyclus is nu 4 maanden regelmatig. Ene maand veel klachten vanaf de eisprong en ander maand alleen een beetje vermoeidheid. Jouw klachten komen mij ook bekend voor. Een ding is zeker; elk vrouw is anders en cyclus is ook weer anders :)

Ik hoop voor jou dat het positief uitpakt :D

3. FvK

FvK Actief lid

Dec 28, 2011
    333
    0
    0
    N-H
    Hoe lang ben jij anticonceptie-loos?
    Sinds we bewust bezig zijn met zwanger worden, leer ik mijn lijf echt goed kennen! Achteraf had ik veel dingen eerder willen weten, maar ja, het blijft iedere maand weer spannend..
    Jij kan ook bijna testen, hoop voor jou ook positief nieuws! :)

4. gossiekimmie

gossiekimmie Actief lid

Jan 12, 2012
    103
    1
    0
    hallo ik ben nu 3maanden gestopt met de pil en ook ik voel van alles! vorige maand dachten wij ook echt dat ik zwanger was! moe, snel prikkelbaar, branden de borsten, pijnlijke en steken in me liezen, grotere borsten?(of k me dit verbeeld weet ik nog steeds niet:p) maar idd na de eisprong voel je van alles! het is nog goed na je lichaam luisteren,, en veder afwachten! spannend is het wel allemaal!!

hoop dat voor jou een positieve test mag uitpakken!

5. FvK

FvK Actief lid

Dec 28, 2011
    333
    0
    0
    N-H
    Heel herkenbaar...volgens mij wil ik inderdaad ook dingen voelen. Ik hoop natuurlijk dat ik de innesteling voel, maar het kon net zo goed de eisprong zijn. De tijd zal het leren! Ik verwacht eigenlijk geen positieve test, het zal me erg verbazen.
    *dat is natuurlijk om mezelf in te dekken*
    Ik heb me voorgenomen om maandag een test uit de kast te trekken, als de menstruatie dan niet begonnen is. Heel spannend!

6. NinaD

NinaD Niet meer actief

Hi,
    Ik ben juli 2011 gestopt met de pil. Ik ben mijn lichaam ook pas beter leren kennen toen ik stopte met de pil en ontdek nog steeds elke maand nieuwe dingen :p
    Voor mezelf weet ik nu dat klachten bij mij niet altijd wat zeggen. De maand zonder klachten had ik achteraf gezien juist wel een innesteling die heel pril misging.

Spannend komende dagen :D

Share This Page