Ik wil toch graag even mijn ei kwijt... ik heb deze maand mijn temp bijgehouden.. netjes gezien wanneer mijn ei was (ook doormiddel van ovutest bevestigd) Nu de laatste dagen steeds rond de 37.0 graden.. de afgelopen 2 dagen ineens 36.7 (maar zit nog niet onder de curve streep) Ben nog niet ongesteld, geen bruinverlies (wat zich normaal altijd een aantal dagen eerder blijvend aankondigt..totdat het doorbreekt) Ben nu dus al op dag 31 van mijn cyclus..normaal zit ik rond de 27 a 28 dagen.. 3 dagen geleden had ik echt een drupje bruinverlies..thats it... Ben nu voor het eerst zo lang niet ongesteld geweest.. maar eergisteren een test gedaan..negatief.. Ben ik te vroeg geweest met testen? Mijn temperatuur is dus 3 graden gezakt..betekend het nu dat het einde verhaal is? Had ik dan niet allang ongesteld moeten worden? Het komt er op neer dat ik 17 mei een positieve ovu test had..19 mei de eisprong had (icv temp achteraf gezien) Had ik dan niet evt allang een positieve test moeten hebben..?? of kan dit nog.. *zucht*... ik zou gewoon willen dat of mijn ongi gewoon doorkomt..of een positieve test..hier kan ik helemaal niets mee..
Als ik het goed heb geteld, zit je vandaag op 15 dpo. Meestal is je luteale fase gelijk (fase tussen eisprong en menstruatie). Dit kan per persoon varieren tussen de 8 en 18 dagen. Dus er is nog hoop. Maar meestal wanneer de temp een aantal tiende graad gaat zakken rond dit tijdstip, is dit een aankondiging van de menstruatie. Het is trouwens ook niet zo: boven de streep zwanger, onder niet. Je temperatuur kan bijvoorbeeld ook pas zakken op dag 1 of 2 van je ongesteldheid of je temp kan dippen tot onder de lijn om vervolgens te stijgen en toch zwanger te blijken. Het is geen exacte wetenschap.
goedemorgen dames, helaas, toch nog na 3 dagen een temperatuurdaling..ongesteld geworden.. nou vol goede moed verder, zonder alle poespas.. (ik ga het echt proberen van me af te zetten..dat zal voor mij niet makkelijk worden!) Bedankt voor jullie reacties.