Hallo dames, Ik had onlangs al een bericht geplaatst, op 3 dpo begon ik last van pijnlijke borsten te krijgen. Vandaag zit ik op 6 dpo en ik voel me grieperig, ik heb ook verhoging (vanmorgen gemeten). Inmiddels is de pijn is mijn borsten niet weg maar erger geworden en voelen ze zwaar aan. Mijn vriend zegt ook dat ze groter lijken . Ik heb ook sinds 2 dagen puistjes in mijn gezicht en die heb ik eigenlijk nooit. Ik moet ook meer plassen dan normaal. Ik zit overigens op dag 22 van mijn cyclus, ik verwacht midden volgende week mijn NOD. Herkennen jullie deze klachten en zou dit een voorbode kunnen zijn van een zwangerschap?
In principe is dat alles nog te vroeg. Zwangerschapssymptomen komen pas als er hcg word aangemaakt en dat is pas na de innesteling. De innesteling ligt gemiddeld rond de 9 dagen na de eisprong. Dus of je eisprong is eerder geweest of je word gewoon echt ziek. Ook qua temperatuur valt er weinig te zeggen als je die niet bijgehouden hebt elke dag. Ik zou zeggen, doe een paar dagen rustig aan En probeer je in te houden met testen tot je nod.
wat ik in een ander topic ook al zei: let niet op alle kwaaltjes. kan van van alles komen na je eisprong komen er standaard hormonen vrij, die ook klachten geven. daar kan je niet op aan helaas. heel veel succes en hopelijk is het raak!
Tip: Als je echt wil weten of je zwanger bent, kun je het best wachten tot je NOD. Ik snap dat je graag duidelijkheid wil, maar niemand, zelfs de beste arts, kan hier nu al wat over zeggen. Ga lekker afleiding zoeken en kom over een weekje een prachtige test laten zien Succes!
Op 6 dpo is je eitje nog niet ingesteld als het al bevrucht zou zijn. De klachten die je nu hebt komen door het verhoogd progesteron, dit gebeurt altijd na de eisprong. Probeer het wat los te laten, als je elke dag zo gefocust bent op symptomen gaan het lange dagen worden.