Ja ik denk dat je op dag 12 je eisprong gehad hebt. Officieel kan je het pas morgen zeggen. Daarom zou ik als ik jou was als je blijft temperaturen een app ervoor gebruiken
Als jij je pos test er uit haalt, schuift je eisprong dan niet op? Denk namelijk dat deze twee dg later is
Denk dat jou ei op dag 13 was gezien daarna de temp erg omhoog gaat denk idd dat als je positest eruit haalt dat hij dan wat anders aangeeft
Hoe bedoel je de positie test eruit halen?? Ik eb vandaag (dag 16) nog er ovu test gedaan. Maar deze is nu wel echt negatief! Slechts een dun controlelijntje. Dus dan maar weer afwachten... Ah kans is maar 15-20% dus ik probeer nog niet te optimistisch te zijn
Ja had zelf al een topic gestart bij temperatuur kaartje. Kruisje van FF staat niet goed, maar weet het , de mamma app geeft cd13 aan. Maar om de gegevens duidelijk te houden laat ik FF zo staan, maar heb in mijn achterhoofd dat kruisje wat verder moet staan
Kimberley: wel een duidelijk kaartje zo. Eerst laag en dan hoog. Geen twijfel mogelijk, je eisprong is iig geweest!