5DPO en vanalles te voelen

Discussion in 'Zwanger worden' started by lis90, Oct 15, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lis90

lis90 Lid

Sep 19, 2014
    72
    33
    18
    Hallo iedereen op CD 20 heb ik mijn eisprong gehad een paar dagen vooraf (10 oktober) heb ik altijd last van mijn onderbuik, steken enzo tot de dag na de eisprong dan is dit volledig over en komt het terug de eerste dag dat ik mijn menstruatie heb. Nu heb ik sinds gisteren 4dpo terug dat stekend gevoel in mijn onderbuik en melkachtige afscheiding. Zou dit een voorteken kunnen zijn dat ik een innesteling heb of zou dit gewoon mijn menstruatie zijn die eraan komt? 5DPO is wel heel vroeg he voor menstruatie. Wanneer zou ik het best testen? of gewoon afwachten tot ik overtijd ga? Groetjes

2. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    beter wachten tot je overtijd bent, scheelt je geld en je hebt dan geen last van vage 'misschien' streepjes
    :) en niet zo letten op van alles, dat is nu echt nog veeeel te vroeg. succes en hopelijk is het raak!

3. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

Mar 27, 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    Ik zou niet weten of dat een teken kan zijn wel zou ik nog even wachten met testen tot je overtijd bent hoe moeilijk dat ook is hihi ons lichaam kan ons behoorlijk voor de gek houden blijkt maar weer van de verhalen van alle dames hier succes hopelijk is het raak

Share This Page