Ovulatietest ovulatiepijn maar geen eisprong?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lauraa98, 12 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

25 aug 2008
    607
    8
    18
    Hallo meiden

Ik zit met iets heeel vaags. Ik temperatuur al sinds 2009. Niet elke maand gedaan hoor maar ik heb er dus wel veel ervaring mee.
    Mijn eisprong is altijd laat tussen dag 19-26. Ik ben ook gezegend met het feit dat ik mijn eisprong kan voelen. Dit herken ik heel goed en het is met temperaturen vaak bewezen.

Nu dus bleek ik vorige maand sinds enkele maanden met chlamydia te lopen. Dit is uiteraard behandelend. Ivm miskramen kinderwens en chlamydia kreeg ik een hsg. Dan kijken ze hoe het met je eileiders zit. Links was prima en rechts was twijfel over. Ze weten niet of die open of dicht is maar dat is zoals ik begrepen heb geen belemmering voor zwangerschap of ovulatie.
    Toen alle troep uit me lichaam was voelde ik ovulatiepijn zoals elke maand. Deze keer op cd 14 !! Ik kon het amper geloven dus ik deed een ovulatietest. Hij was knal positief dus ja een vroege eisprong !
    Maar ik ben nu 5 dagen verder (rond me normale eisprong tijd) en er is geen verhoging opgetreden dus toch geen eisprong?
    Ik heb nu ook geen tekenen van een naderende eisprong het voelt echt alsof ik hem al gehad heb.

Iemand ervaring of ideeën hoe of wat? Ik snap het niet meer :p

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.002
    15.621
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk dat wat je voelde nog veroorzaakt was door het hsg contrastvloeistof.
    Ik kreeg daar toen ook zo'n specifiek eisprong gevoel bij.
    Dat je test toen posi was kan een keer voorkomen.
    Je hebt dan wel een lh verhogong maar ei is niet rijp genoeg om te springen.
    Ik verwacht dat je toch weer een nieuwe posi ovu gaat krijgen een dezer dagen.

En tempen is betrouwbaarder dan ovutesten dus ik zou gewoon op je temp vertrouwen.

Deel Deze Pagina