Hoi allemaal Ik snap het niet meer. Ik heb precies 2 weken geleden op vrijdag mijn eisprong gehad en afgelopen dinsdag verloor ik al bloed tot aan gisteren ochtend en toen was het weg en nu nog steeds. Het was niet extreem veel maar beschouwde het toch als een menstruatie. Nu deed ik vanmorgen weer temperaturen en mijn temperatuur is ineens weer 37.1. Mijn temperatuur is niet lager geweest dan 36.8 tijdens het bloedverlies maar nu is het gestopt en nu stijgt die weer. Hoe kan dit? Mijn borsten doen wel nog steeds zeer en normaal gaat dat weg op de dag van dat ik ongesteld wordt. Ik durf eigenlijk helemaal niet te testen omdat het me gewoon heel sterk lijkt gezien dat ik toch bloedverlies heb gehad. Dit was wel zonder stolsels maar was wel helderrood. Maar wel minder dan normaal. Heeft iemand dit ook wel eens gehad? Als ik kijk naar mijn vorige cyclus en menstruatie bleef mijn temperatuur ook tot 2 a 3 dagen op 36.8 waarna die daarna zakte naar 36.4.
Lastig kaartje om te beoordelen met de "missende/overslaande" dagen . Ik ben bang dat je toch je temp morgen moet afwachten. Je tempt wel rectaal/via billen, elke dag zelfde tijd en nog voor het opstaan?
Hoe bedoel je met de missende/overslaan dagen? Ik heb elke dag getemperatuurd rectaal en zelfde tijd.
De enige zekerheid is om nu toch een test te doen denk ik... Het kan een zwangerschap zijn, maar ook je menstruatie. Ik heb vorige week bloedverlies gekregen na een biochemische zwangerschap /vmk. Dat was een week nadat ik mijn menstruatie had moeten krijgen. Mijn temp zakte pas 4 dagen na de eerste dag vd bloeding. Normaal altijd de dag van... Dus het is lastig aan de hand vd temp te zeggen of je nu wel of niet zwanger bent. Gewoon testen! Dan weet je het zeker.
Ga zo ook testen halen maar test pas morgen vroeg nu al wat gedronken. Kan ik gelijk zien wat mijn temp morgen vroeg doet. Stel hij zakt weer hoef ik ook niet te testen.
Ik bedoel niet jouw tempen maar het kaartje/de app zelf vind ik vervelend/onduidelijk om af te lezen. Hij slaat telkens een dag over in tegenstelling tot fertility friend die heel duudelijk alles per dag laat zien.