Hallo kan iemand is met mij meekijken naar mijn kaartje Ik denk dat me eisprong verkeerd staat maar krijg m ook niet op de goede dag iemand advies of ideeen kf staat hij wel goed
gezien je temp en positieve opk zou je het toch bijna denken... al heb ik zo'n gevoel dat ie 2 dagen later moet... je mist ook wat temp-data en dat maakt het wat lastig voor het programma
Hij moet idd 2 dagen later staan. Je zou een aantal tempen van voor ei kunnen ophogen. Eens kijken wat hij dan doet
Nu 8 dpo een test gedaan negatief betekent dit dat t over is heb een lf van 9 a 10 dagen. Mw temp is nog wel steeds hoog dat gebeurt normaal nooit die zakt vaak van te voren al
Nee dat betekent zeker niet dat het over is. 8 dpo is ook veel te vroeg voor de meeste vrouwen om te testen. De innesteling vind plaats tussen 5 en 10 dpo met een gemiddelde van 7-8 dpo. En na de innesteling wordt er hcg aangemaakt. Pas 2-3 dagen na de innesteling kan je hcg terugvinden op een test (heel licht). Dus dat is zo rond 10 dpo. Bovenstaande geld voor elke lf-lengte. Dat jouw lf 9-10 dagen is betekent dus niet dat de innesteling veel vroeger zal plaatsvinden En dus met een lf van 9-10 dagen is op 8 dpo testen nog veel te vroeg
Ah okee dat stelt me echt gerust ben op dat gebied niet echt thuis en vind super fijn dat je altijd bereid bent te helpen erg bedankt daarvoor
RoGiJuLi zou jij nog is een keertje willen mee kijken naar mijn kaartje? Me temp is weer iets gezakt is niet echt een goed teken zeker?
Had ik nog een vraagje kan kamertemperatuur uitmaken voor je lichaams temperatuur in de ochtend? Sorry voof de vragen
Dat kan alleen als je bijv de hele nacht buiten de dekens hebt geslapen Als jij onder dekens slaapt heeft de kamer temperatuur geen invloed op je temp omdat die wordt geblokkeerd door je deken.