terug van weggeweest

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door marijke25, 28 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marijke25

marijke25 Actief lid

27 mrt 2007
    266
    0
    0
    administratief medewerkster
    wezep
    na een lange periode heerlijk genoten te hebben van ons kleine meisje (ne bijna 3) hebben we besloten toch maar eens weer een poging te wagen voor een 2e wondertje. we hopen dat het weer net zo snel mag gaan als met de zwangerschap van alisha.
    toen was het spontaan, maar omdat manlief een andere baan heeft en onregelmatig werkt toch maar eens ovutesten gehaald... eens kijken of we hiermee het lot een klein beetje kunnen helpen :)
    ik hoop weer een hoop medemoeders en vrouwen te spreken die net als wij gaan voor een volgend wondertje ;)

2. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Ik werk bij zorg en heb een afgerond opleiding als
    Nijkerk
    Ja!! Ikke!!!
    Mijne is nu 5,het ging ook spontaan,in een keer!!!
    2 jaar terug stonden we nog te denken,doen of niet doen,spiraatje eruit gehaald,sinds 1 jaar toch elke maand bezig,ovu testen..temp, meter en noen maar allemaal maar op,het verbaast me wel dat niet zo snel gaat...maar ik ga nu de 6e testen dus wie weet!!!!!;)

3. lean

lean Lid

29 aug 2011
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook bezig voor kindje nr 2. Nu in ronde 2 en mag zelfde dag tesetn als jij. 8 okt. ben zo benieuwd.. spannend weer he!

4. lean

lean Lid

29 aug 2011
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohnee zie jij over 9 dagen eisprong hehe. te snel gelezen :)

5. marijke25

marijke25 Actief lid

27 mrt 2007
    266
    0
    0
    administratief medewerkster
    wezep
    yep nog een paar dagen dan gaan we giga aan de klus whahah.
    we hopen snel zwanger te zijn van de tweede maar ja dat kun je niet zelf bepalen he... het lichaam doet wat ie wil...
    maar tis voor jou spannend lean.. kga voor je duimen de komende dagen hihi

pinkster voor jou ook natuurlijk... :)

6. lean

lean Lid

29 aug 2011
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja heel spannend.. heb er wel n goed gevoel over dit keer. lijkt wel alsof er iets zit van binnen.. beetje als het gevoel toen ik nehijn zijn, maar wie weet!t mijn spiraaltje had laten plaatsen. kan schijn zijn maar wie weet! Voel ook wat kriebelen/rommelen diep van binnen.. ach er zit niets anders op dan te wachten!

7. lean

lean Lid

29 aug 2011
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Huh er is iets misgegaan hehe. ik bedoelde: net als toen ik mn spiraaltje had laten plaatsen. dat andere hoort bij: kan schijn zijn maar wie weet. haha!

Deel Deze Pagina