pijn in me lies, en steek in onder me navel testje van een ovu doe ik dan gelijk, en dan heb ik een SMILIE hihi En jij ?
Nou vroeger voelde ik dus die spanning .... Heel lang niet meer gehad maar meen nu weer iets te merken.p Echter de ovu is nog geen knaller. Aan mijn afscheiding merk ik nooit veel bijzonders dus ik dacht misschien zijn er nog meer dingen waaraan ik het kan herkennen.
steken onderin mijn buik. En een gespannen gevoel. Ook mijn afscheiding heel doorzichtig en altijd heel erg rekbaar. Al denk ik dat deze maand niet heb gehad. Ff kijken hoe alles weer is na de mk.
Ik voel meestal links een druk...tussen mn lies en buik zeg maar Zoals een opgeblazen gevoel, heel vervelend dus haha En toen ik Wanger probeerde te worden werden mn tepels hee gevoelig 2 dag van te voren en nog paar dagen na mn ei Nu is dat geloof ik niet meer, let er ook niet op wan probeer niet Zwanger te worden maar de pil was op en vergeet t elke keer.. Dus ni al paar cyclussen Zonder pil
Pijnlijke steken onderin mijn buik,men moe moe moe. En slijmerige afscheiding. Deze maand voor het eerst begonnen met ovu testen en vandaag was ie bijna positief
Felle stekende pijn links of rechts onderin mijn buik en heel erg veel waterige afscheiding. Ovulatietest geeft een smiley zodra ik de steken voel.
Pijn rechts in m'n lies/eileider. Als ik dan ovutest doe zijn ze positief. Is de pijn weer weg is de test negatief. Zo handig om het te voelen. Moet wel zeggen dat ik deze maand na m'n mk het minder voelde dan daarvoor.
Voordat ik met de pil begon voelde ik het altijd heel goed. De eerste keer dacht ik dat ik blindedarmontsteking had...niet dat ik wist hoe dat voelde maar kan me nog herinneren dat ik dacht dat het zoiets moest zijn...
Ik probeer er deze maand op te letten, kan me ook niet herinneren dat ik het ooit echt gevoelt heb. Of noujah, was me er niet bewust van in ieder geval.... spannend!
Ik herken mijn eisprong als: een gevoel alsof mijn eierstok links of rechts onder spanning staat, eigenlijk ook wel een brandend gevoel. De pijn gaat bij mij vooraf aan de eisprong. Ook aan mijn afscheiding herken ik het: een dag voor ei is mijn afscheiding heel rekbaar, een dag later waterig en na de eisprong is het wit en cremig.
Ik had gisteravond links onderin mijn buik richting mijn lies een halfuurtje ofzo steken. Maar volgens de calculator heb ik (uitgaande van dat mijn begindag van de cyclus 25-2 was/29 dagen) pas a.s. maandag eisprong. Hoe kan dit nu? Gisteren en 2 dagen daarvoor geklust. Kan dit eigenlijk wel de eisprong zijn? Is dat niet te vroeg? En "moeten" we nog maar even doorgaan?