Eisprong herkennen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lov23, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Waaraan herken jij altijd je eisprong?

2. Ellen198803

14 nov 2012
    88
    0
    0
    huisvrouwtje
    Arnhem
    pijn in me lies, en steek in onder me navel :) testje van een ovu doe ik dan gelijk, en dan heb ik een SMILIE hihi :D En jij ?

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou vroeger voelde ik dus die spanning .... Heel lang niet meer gehad maar meen nu weer iets te merken.p
    Echter de ovu is nog geen knaller.

Aan mijn afscheiding merk ik nooit veel bijzonders dus ik dacht misschien zijn er nog meer dingen waaraan ik het kan herkennen.

4. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    steken onderin mijn buik. En een gespannen gevoel. Ook mijn afscheiding heel doorzichtig en altijd heel erg rekbaar.
    Al denk ik dat deze maand niet heb gehad. Ff kijken hoe alles weer is na de mk.

5. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik voel meestal links een druk...tussen mn lies en buik zeg maar
    Zoals een opgeblazen gevoel, heel vervelend dus haha

En toen ik Wanger probeerde te worden werden mn tepels hee gevoelig 2 dag van te voren en nog paar dagen na mn ei

Nu is dat geloof ik niet meer, let er ook niet op wan probeer niet Zwanger te worden maar de pil was op en vergeet t elke keer.. Dus ni al paar cyclussen Zonder pil

6. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Pijnlijke steken onderin mijn buik,men moe moe moe. En slijmerige afscheiding. Deze maand voor het eerst begonnen met ovu testen en vandaag was ie bijna positief

7. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Felle stekende pijn links of rechts onderin mijn buik en heel erg veel waterige afscheiding. Ovulatietest geeft een smiley zodra ik de steken voel.

8. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Pijn rechts in m'n lies/eileider. Als ik dan ovutest doe zijn ze positief. Is de pijn weer weg is de test negatief. Zo handig om het te voelen. Moet wel zeggen dat ik deze maand na m'n mk het minder voelde dan daarvoor.

9. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    Voordat ik met de pil begon voelde ik het altijd heel goed. De eerste keer dacht ik dat ik blindedarmontsteking had...niet dat ik wist hoe dat voelde maar kan me nog herinneren dat ik dacht dat het zoiets moest zijn...

10. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Ik probeer er deze maand op te letten, kan me ook niet herinneren dat ik het ooit echt gevoelt heb. Of noujah, was me er niet bewust van in ieder geval.... spannend!

11. Venna

Venna Niet meer actief

Ik herken mijn eisprong als: een gevoel alsof mijn eierstok links of rechts onder spanning staat, eigenlijk ook wel een brandend gevoel. De pijn gaat bij mij vooraf aan de eisprong.
    Ook aan mijn afscheiding herken ik het: een dag voor ei is mijn afscheiding heel rekbaar, een dag later waterig en na de eisprong is het wit en cremig.

12. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Ik had gisteravond links onderin mijn buik richting mijn lies een halfuurtje ofzo steken. Maar volgens de calculator heb ik (uitgaande van dat mijn begindag van de cyclus 25-2 was/29 dagen) pas a.s. maandag eisprong. Hoe kan dit nu? Gisteren en 2 dagen daarvoor geklust. Kan dit eigenlijk wel de eisprong zijn? Is dat niet te vroeg? En "moeten" we nog maar even doorgaan? :p

Deel Deze Pagina