Kramp :-(

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Leen82, 5 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Ik ben maar eens aan de slag gegaan met ovulatietesten en hebben goed ons best gedaan :D. Morgen of een paar dagen later is mijn NOD (onregelmatige cyclus). Echter, nu heb ik sinds vandaag krampen onder in mijn buik en het trekt door naar mijn lies en in mn schede :(.

Ik heb toen ik aan de pil zat niet of nauwelijks menstruatie klachten gehad, maar nu dus wel vaker (al heb ik nog geen klagen hoor).

Ben dus bang dat ik toch ongesteld ga worden. Alleen zei een vriendin vandaag dat zij dat ook had rond haar NOD en juist zwanger bleek te zijn. Wat is jullie ervaring hierin?

En met zo'n lange cyclus zijn de kansen sowiso redelijk gering :((

2. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Nou meid. Je verhaal lijkt op de mijne. Heb ook al een paar dagen kramp. Wil je nog niet testen? Ik ga het morgen ochtend doen...

3. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Ja misschien wel. Maar door die krampen denk ik dat ik ongesteld moet worden juist. Kunnen dat ook zwangersschaps tekenen zijn dan? Wil me niet blij maken met een dooie mus.

4. butterfly84

butterfly84 Bekend lid

4 apr 2012
    577
    46
    28
    Kinderopvang
    woudenberg
    Ja ze zeggen het maar ik zit met dezelfde vraag als jij dus kan het je ook niet garanderen. Hoop op een zwangerschap voor je!

5. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Ja hoop ik ook. Ook voor jou.

Iemand anders ervaringen met krampen rondom NOD. wat toch positief uitviel?

6. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Geen krampen meer gelukkig. Testen gedaan maar zijn negatief. Snap er niets meer van. :'(

7. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Ik had al vroeg voor de nod krampen. Ik had zelfs de innesteling gevoeld. Dus het kan inderdaad een zwangerchap teken zijn!

8. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Ja, maar ik had de kramp rond mijn NOD. In die zin... ik heb een onregelmatige cyclus. Dus woensdag en vandaag getest maar negatief. Dan zou daar toch iets positiefs uit moeten komen lijkt mij zo... En ook geen menstruatie... Verdorie!

9. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Zit vandaag al weer op dag 43. Heel februari ook geen menstruatie gehad. Zo wordt de kans op een kleine ook wel minder. Mocht willen dat ik een cyclus van 28 dagen had. Dan had je iedere maand tenminste kans...

Deel Deze Pagina