kort ongesteld of toch zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ilse1207, 27 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilse1207

ilse1207 Lid

1 nov 2015
    70
    23
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    #1 ilse1207, 27 jan 2016
    Laatst bewerkt: 27 jan 2016
    hoi allemaal,

even in het kort.
    wij zijn nu bijna een jaar bezig, afgelopen augustus heb ik een vroege miskraam gehad en daarna pas sinds november weer een beetje een cyclus. voorheen 26 dagen nu 33 dagen.
    we hebben ovulatietesten gebruikt en aan de hand daarvan zou ik maandag ongesteld hebben moeten worden(14 dagen na eisprong).
    afgelopen zaterdag verloor ik ineens wat bloed, maar duurde maar tot zondagochtend en was helemaal niet veel.
    sindsdien wel wat bruine afscheiding en soms wat licht bloedverlies na toiletgang.
    maandag en vanochtend nog een negatieve test.

wie heeft dit ook gehad?:(

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Was het bloed zaterdag helderrood? zo ja was je gewoon ongi en bruinverlies is oud bloed.
    Hier ook geregeld maar een dag of drie ongi de ene keer veel de andere weinig.

3. ilse1207

ilse1207 Lid

1 nov 2015
    70
    23
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    ja het was idd helder rood, maar normaal ben ik ruim 5 dagen ongesteld. dit was na de mk ook zo. nu was het alles bij elkaar nog geen 20uur. daarom vind ik het zo vreemd.

4. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    een positieve ovu wil helaas niet garanderen dat je een eisprong krijgt. het komt wel eens voor dat ie toch niet springt en er een 2e piek komt.. heb je toevallig ook doorgetest en/of getemperatuurd? ook hoeft de lutale fase niet altijd 14 dagen te zijn, kan soms langer. wel balen natuurlijk..

5. ilse1207

ilse1207 Lid

1 nov 2015
    70
    23
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @missiej,

nee ik heb helaas niet meer door getest, waren toen ook net op. daarna maar gewacht tot ik of over tijd was of ongesteld zou worden.
    en tempen doe ik niet.
    maar ook al zou mijn ei niet zijn gesprongen, wat was die bloeding dan? domme vraag misschien wel.
    heb net weer nieuwe ovu besteld dus kan hopelijk snel weer testen.

6. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Kan ook een innesteling bloeding geweest zijn ...

7. Jamie92

Jamie92 Lid

18 aug 2015
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik zou ook denken aan een innestelingsbloeding.
    Misschien over een paar dagen nog een testje wagen?

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dan was je helaas ongi meis jammer.
    En ik ken het onregelmatig ongi zijn , hier al eg lang zo .
    Vroeger was ik ook vaak 5 dagen ongi.
    En nu soms maar twee en halve dag erg wisselend .
    Een lijf van een vrouw is maar een raar ding .
    Succes met zwanger worden .

9. ilse1207

ilse1207 Lid

1 nov 2015
    70
    23
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat verwarrend toch steeds he.
    T was ook voornamelijk alleen bij toiletgang en kort daarna.
    Ik wacht maar ff tot het weekend af en test anders maar weer een keer. Is t weer niks dan beginnen we maar weer opnieuw.
    Bedankt voor jullie reacties.

10. vinorosso

vinorosso Bekend lid

12 okt 2015
    798
    472
    63
    Vrouw
    Ik had dit laatst ook en vroeg me hetzelfde af. Helaas na 2 dagen geen bloedverlies meer kwam toch nog mijn echte menstruatie.

11. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Volgens mij kun je bij een innesteling wel degelijk wat helderrood bloed verliezen...

12. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Dat kan inderdaad. Of laat ik het zo zeggen: ik heb dat twee keer gehad ;)

13. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Ik had hetzelfde en dacht dat de ronde voorbij was. Maar omdat t zo anders was als normaal toch een paar dagen een test gedaan omdat er toch hoop bleef hierdoor. Ik dacht dan kan ik het afsluiten en toen was het toch positief. In mijn ogen maak je dus zeker een grote kans nog.

14. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Bij huidige zwangerschap ging ik op dag 31 bloeden, totaal 6 dagen. Dus dacht menstruatie. Nou, dat was dus gewoon een innestelingsbloeding. Dus die kan ook lang duren. Kwam er pas paar weken later achter datbik zwanger was, was toen al 7 weken. Bij eerste zwangerschap ook innestelingsbloeding, maar die duurde 3 dagen. En ja beide keren helderrood.

15. ilse1207

ilse1207 Lid

1 nov 2015
    70
    23
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @emmssss
    vervelend he zo, bij mij blijft het gelukkig nu verder nog weg. zie dat jij wel een erg lange en wisselende cyclus hebt. dat maakt het voor jou ook niet fijner. hopelijk heb je snel beter nieuws!
    ik wacht het nog ff af, als er in het weekend nog niet is doorgezet doen we nog een test en anders beginnen we weer een keer met goede moed.

16. Angelina92

22 jan 2016
    28
    1
    1
    Tilburg
    Ik heb ongeveer precies hetzelfde nu.
    Ik had ook opeens bloedverlies? Bij mij was het alleen licht roze. Ik dacht dat ik ongesteld was geworden, maar nu heb ik geen bloed meer. Ik denk dat we gewoon moeten afwachten of het doorzet!

17. Fimaro

Fimaro Actief lid

20 jan 2016
    103
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hier nu ook. Ik ben al nieuw met al dit soort zaken, maar nu verbaasd mijn eigen lijf me. Eergisteren de aankondiging voor mijn ongesteldheid. De eerste druppels "oud bloed" (qua kleur). Dat heb ik altijd, dus prima. Normaliter barst het dan de dag erop los met helderrood bloed en best flink wat. Maar gisteren alleen een paar vegen (ook qua kleur oud bloed) en vannacht en vanmorgen is het echt weer 2 a 3 druppels werk... en ook niet helderrood. Dit heb ik nog nooit eerder gehad. Wat is mijn lijf aan het doen ? Is dit normaal en komt het omdat ik nu voor het eerst over zwanger worden nadenk ? Of moet ik er toch een testje tegenaan gooien ? Mijn eigen lijf zet mij aan het twijfelen.

18. ilse1207

ilse1207 Lid

1 nov 2015
    70
    23
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @angeline en @fimaro spannend zo... Hoop voor jullie ook op goed nieuws.

Erg fijn dat iedereen zo reageert en dat er ook dames hub ervaring vertellen en het bij jullie uiteindelijk toch goed was. Ik wacht het nog een paar dagen af. We zullen zien, heb tot nu toe weinig klachten en probeer er ook niet teveel hoop op te zetten. Vorige maanden dacht ik ook wat te voelen en was het ook niet zo.

Bedankt allemaal en ik houd jullie op de hoogte

19. Fimaro

Fimaro Actief lid

20 jan 2016
    103
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap je Ilse, ik durf ook niet te hopen. Maar ook sinds vanmorgen, heb ik nul bloedverlies. En dat is wel vreemd voor mij. Nou ja, we zullen zien, mijn lijf kan me heel goed voor de gek houden ook.

Ik hoop voor jou ook het allerbeste Ilse

20. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    Ik heb er nu ook last van. Had er ook een topic over geplaatst maar geen reacties gehad.
    Ik heb nog geen eisprong gehad maar wel nu bloedverlies... wat in de verste verte niet lijkt op een menstruatie.
    Ik ga maandag de huisarts bellen... ook vanwege mijn belachelijk lange cyclussen

Deel Deze Pagina