Eisprong.. hevige pijn..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door eline2014, 19 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eline2014

eline2014 Niet meer actief

Vandaag stond ik op met flinke buikpijn aan de linkerkant, voelt echt als eisprong buikpijn aan. Het steekt nu ook vreselijk.
    Is erge buikpijn nou normaal bij een eisprong? En hoe lang duurt het dan nog ongeveer voordat ie nu gaat springen?

2. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    ik voel mijn eisprong ook altijd heel goed. Bij mij begint het met ineens een felle steek en dat blijft een paar uur aanhouden.
    Ik heb eens gelezen dat het ook dagen kan duren end at zodra de pijn weg is, het eitje daadwerkelijk is gesprongen.
    Nu komt ovulatiepijn vaker niet dan wel voor, maar het is niet iets om je zorgen over te maken :)

3. Ik heb het sinds de bevalling elke maand.... Wel heel wisselend hoe lang het duurt. Soms maar een paar minuten, soms een halve dag en ook een keer een paar dagen last gehad :$

Heb wel het idee hoe langer na de bevalling hoe minder erg het wordt weer, gelukkig

4. MissCx

MissCx Actief lid

Ook ik heb een gigantische pijn gehad hield ook iets van 2 uur aan .. ben toen naar de wc gegaan en zag gelijk van die trekdraadjes .. heb daar gelijk een ovulatie test gedaan en ja 2 dikke strepen ! En dat was voor mij de eerste keer dat ik een eiersprong voelde ! en nu maar wachten...

5. eline2014

eline2014 Niet meer actief

Buikpijn is nu over,dus ga er vanuit dat mn eitje inmiddels gesprongen is..

6. Spring

Spring Fanatiek lid

17 sep 2012
    1.430
    174
    63
    NULL
    NULL
    Ik heb die zeurende, stekende pijn al een paar dagen.. Ovulatietesten werden steeds donkerder. Nu weet hoe ik goed hoe een (aankomende) eisprong voelt.

7. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Dit zou mijn antwoord kunnen zijn. Sinds de bevalling er ook elke maand "last" van. De ene keer heftiger dan de andere, maar elke maand aanwezig. Ik kan geen eisprong voelen denk ik, maar wel dat mijn eitje er aan komt. Niet ernstig, maar wel naar gevoel.:(

8. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Niet vervelend bedoeld, maar volgens mij open je elke cyclus een topic over je eisprong.
    Misschien handig om eens terug te lezen? ;)

9. pmk

pmk Fanatiek lid

17 okt 2014
    1.024
    0
    36
    Hier eisprong een uur lang heftige pijn. Daarna zeurt het 3 dagen lang door (incl de dag van de eisprong).

Deel Deze Pagina