hallo meiden, Ik ben zelf een roker, ik was 22 mei gestopt en heb dat bijna 2 maanden vol gehouden. Door een kleine tegenslag gauw mijn steuntje weer gepakt. Ik heb het boek van Allan Carr gelezen en opzich hielp het in die eerste 7 weken prima. We zitten hier allemaal omdat we zwanger willen worden of dat al zijn. Iedereen weet dat roken en zwangerschap niet samen gaan. Ik heb hier al meerdere meiden zien schrijven dat ze nu aan het stoppen zijn of het graag willen. Wat dachten jullie ervan als we gezamelijk gaan stoppen met roken. Iedereen op zijn eigen manier, tempo en moment. Voordeel is wel dat je hier even kan uitblazen als je het zwaar hebt. Er zal dan altijd wel iemand zijn die je even omhoog trekt. Ik ben benieuwd wie er mee doen?
hoi hoi lijkt me leuk ik wil eerst gaan minderen en dan stoppen want meteen helemaal zonder kan ik niet ik zit gewoon op dit moment met teveel spanningen enzo en dan trek ik het echt niet en ik wil niet dat onze dochter eronder gaat leiden dus vandaar dat ik eerst een stuk wil minderen ik rook nu 1 pakje per dag
hoi, ik vind het een heel goed idee. ik was zelf een roker en ben in een keer gestopt omdat ik graag zwanger wilde worden. maar ook ik heb het soms nog wel moeilijk en dan ben ik al een half jaar gestopt ik kan mij dan ook voorstellen dat het fijn is om iemand te hebben met wie je kan praten. veel succes iedereen met het stoppen. liefs tascha
ik ben ook aan het minderen ben van 3 pakjes shag in de week naar 1 pakje shag gegaan in 2 week en rook al veel minder. ik heb ook gezegt zodra ik een positieve test in handen heb dan is het echt gebeurd met roken en je doet het voor een goed doel. ik heb ook van mijn ha gehoord dat het kindje de eerste 4 week niks van je lichaam opneemt dus als je dan nog rookt krijgt het kindje geen nicotine, maar het is toch beter als je eerst stopt. mijn arts zei als het je niet lukt om te stoppen dan moet je iets van 5 sigaretten per dag roken, maar ik ga ervoor om te stoppen. ik ken ook iemand die rookte 1 pakje zware shag per dag tijdens haar zwangerschap, maar dat kindje was veel te licht en niet in orde en is vaak in het ziekenhuis geweest, maar nu gaat het eindelijk goed met de kleine. liefs san.
Ik heb vanochtend een CB Digitaal ZWANGER in handen gekregen! Heb het nu al moielijk met niet roken.....maar ik doe het voor een goed doel!
ff off topic, van harte gefeliciteerd en het is een hele goede reden om te stopppen met roken. liefs tascha
Leuk dat jullie allemaal meedoen. En wat ik al zei, iedereen op zijn eigen tempo, wijze en moment. Misschien ook wat om de verschillende methodes met elkaar te delen. Voor de een werkt cold trkey, voor de ander werkt minderen en weer een ander plakt zich vol met pleisters. Ik wil ook de steeds minder methode gaan doen. Omdat ik wat stress te verwerken heb gehad, en ik anders het idee heb dat ik ruzie met iedereen ga maken. En dat wil ik niet.
hier is al een topic over http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... ight=roken ik sluit dees dan ook jullie kunnen verder op de al eerder topic succes met stoppen/minderen