Eisprong, Hoe voelt dat nou?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Within, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Within

Within Niet meer actief

Ik heb even rond zitten neuzen, maar kon niet echt veel topics vinden met deze specifieke vraag.

Voor ik de pil begon te slikken (8 jaar geleden) voelde ik altijd mijn eisprong. Voor mij was dat geloof ik een felle steek in mijn onderbuik, maar verder?

Nu ben ik met de pil gestopt en zit mijn eisprong er volgende week aan te komen.. Maar ik kan me dus totaal niet herinneren hoe ik me voelde rondom mijn eisprong, of het echt een felle steek was enz enz..

Hoe voelt hij bij jullie?

2. Pinda83

Pinda83 Actief lid

10 nov 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!
    Woonomgeving: Oosten van Nederland
    Hoi within,

De klachten rond een eisprong zijn voor elke vrouw anders, maar bij mij is het erg duidelijk: lage buikpijn (soort kramp), steken in rechterlies, buikpijn rechts en vruchtbaar slijm (als eiwit;))
    Meestal volgt dan al snel de eisprong: felle steek in mijn buik en misselijkheid. Ook heb ik erg zere tepels dan.... Al me al dus een hele waslijst aan klachten, maar ja, misschien heb jij wel nergens last van, dat kan!

Succes met zoeken naar je ei! ;)

Groetjes, Pinda83

3. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Hoi hoi,

Ik heb ook nog geen idee. Ik zou als ik mag geloven dat mijn cyclus redelijk regelmatig is nu ook mijn vruchtbare periode en eisprong moeten hebben. Had vandaag wel een steek in mijn buik aan de rechterkant en vruchtbaar slijm gisteren en vandaag (vanmorgen, nu volgens mij niet meer...). Dus misschien dat dit em is, maar verder heb ik nergens last van gehad.

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik voel hem af en toe.. maar meestal niet

5. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ow duhu.. hoe dat voelt.. als ik hem voel een scherpe pijn die even een paar tellen aanhouden kan

6. Maybe01

Maybe01 Actief lid

30 aug 2010
    408
    0
    0
    Ik let natuurlijk pas sinds 7 maanden wat dat betreft op mijn lichaam. maar ik voel ook linksmidden in 1 keer een scherpe pijn net wordt er iets uit elkaar getrokken. Maar ik weet niet zeker of het wel de eisprong is voelde hem vorige maand voor het eerst.

7. Minke03

Minke03 Actief lid

16 jan 2011
    152
    0
    0
    Hoi, ik zit nu op dag 13 van mijn cyclus en denk dat ik m dag 11 of 12 heb gehad... ben ook na 4 jaar weer gestopt met de pil en weet ook niet meer hoe t voelt... heb m nooit echt gevoeld ofzo maar heb afgelopen dagen pijn in mijn onderbuik en ook last van doorzichtig slijm... dus denk wel dat mijn eisprong geweest is...

8. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik ben al een jaar pilvrij maar durf eigenlijk niet te zeggen wat nu wel en niet past bij eisprong. Soms voel ik niets, soms weer van alles. Ik heb veel gehad aan temperaturen en ovu-test en dan blijkt dat ik eisprong heb zonder iets te voelen.....maar goed, elke vrouw is weer anders!!!

9. Sjees

Sjees Niet meer actief

ik vroeg me dit dus ook al af.....
    volgens mij had ik het dan vandaag,ook steek in mijn rechterkant onderin de buik vlakbij de lies en een soort ongi gevboel in mijn onderbuik,ik had gister en eergister slijm,dus denk dat het dan wel klopt met wat ik had uitgerekend ergens hierboven aan de pagina,dan kun je zo'n test doen wanneer je vruchtbaar bent en wanneer je een eisprong hebt etc....

Deel Deze Pagina