Gestopt met pil, twijfel of dit wel of geen menstruatie is!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Caroline80, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caroline80

Caroline80 Actief lid

9 jan 2011
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Ik ben op 11 december gestopt met de pil omdat we graag voor een tweede kindje willen gaan. Nu ben in na 30 dagen gewoon ongesteld geworden. Voordat ik begonnen ben met de pil had ik altijd al een regelmatige cyclus van 28 dagen, maar nu dus na 30 dagen. Op zich prima natuurlijk, want je lichaam moet het zelf weer gaan regelen. Maar normaal gesproken ben ik altijd wel een dag of 5 ongesteld. Maar nu dus maar 1,5 dag. Waarvan eigenlijk maar 1 dag helderrood bloed. Nu twijfel ik eigenlijk of ik dit wel kan zien als een menstruatie. Wat denken jullie? Na deze 1,5 dag was het helemaal weg, maar na een paar dagen verloor ik weer wat oud bruinig bloed. En dat is nu af en toe nog steeds? En wanneer zouden jullie dan gaan proberen te klussen? Toch gewoon een cyclus aanhouden van 28 dagen of 30 dagen?

Verder blijf ik eigenlijk, sinds ik gestopt ben met de pil last van onderrug houden en af en toe zelfs ook een beetje menstruatieachtige buikpijn. Is dit ook normaal?

Groetjes Caroline

2. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Hoi hoi,

Hoewel het niet twee volle dagen was, denk ik toch dat het een menstruatie was. Zeker weten doe ik het niet hoor... Wel van die altijd vervelende menstruatieklacheten gehad?

3. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Oh ja, die pijntjes ed horen erbij volgens mij. Had ik de eerste maand ook zo erg! Nu is het gelukkig al een stuk minder!

4. jacolien09

17 jan 2011
    79
    0
    0
    Zweminstructeur
    Nederland
    Hallo meiden,

ik ben hier nieuw en lees vanalles wat!!
    Ik en mijn vriend zijn nu ong, een jaar bezig met zwanger worden maar nog steeds niet gelukt en nog altijd teleurstellingen tijdens de menstruatie, Maar wat ik me nu even afvraag ik heb een soort menstruateiepijn maar hoef pas donderdag ongi te worden.

Wie kan mij helpen??

Groetjes

5. Caroline80

Caroline80 Actief lid

9 jan 2011
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Bedankt voor jullie reacties! We gaan dan maar klussen hihihi.

Groetjes Caroline

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Caroline@ Meis als het helde rood was is het idd ongi , het kan wel eens zo zijn dat je maar 1 1/2 bent of 4 . ik ben nu op dag 3 en heb nu bruin verlies alshet goed is ben ik er haast af.
    Het kan heel erg variƫren . ook wat betreft wanneer je ongi word .
    Ik had hier voor na 33 dagen mijn ongi en nu naar 27 dagen.
    Normaal altijd 28 dagen.
    Hou daar rekening mee , je lijf moet het nu zelf weer doen he!!

Ik zou zeggen veel klus plezier .

Deel Deze Pagina