Menstruatie overslaan

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door maryjames, 1 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal.,

Heb weer een vraagje. Ik ben vandaag 12 dagen overtijd. Normaliter heb ik rond dag 13 van mijn cyclus een positieve ovulatietest. Ik wil vanavond dan ook gaan testen. Ik vraag me alleen af of ik weer een ovulatie /eisprong kan krijgen als ik nog geen menstruatie heb gehad. Weet iemand dit? :)

2. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    nee volgens mij komt na je ei eerst je menstruatie. kan het zijn dat je ei niet gesprongen is? hoe zeker ben je van je ei?

3. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Hm oké.
    Ik heb een bloedtest gehad en er is getest op progesteron waarde en daar kwam uit dat ik wel een eisprong heb gehad

4. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    als jij zeker weten een eisprong hebt gehas zul je eerst moeten menstueren voordat je weer een eisprong krijgt. het lichaam zal eerst het oude verwijderen en de boel opschonen voordat het gereed is voor een nieuwe cyclus. kun je niet ook bloed laten prikken op hcg?

5. maryjames

maryjames Bekend lid

25 aug 2014
    734
    126
    43
    NULL
    NULL
    Oké dan moet ik dus toch een menstruatie afwachten. Ik had ook meteen voor hcg bloed geprikt (afgelopen donderdag ) en de uitslag was te laag voor een zwangerschap (0,50).

6. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    als je afgelopen donderdag pas hebt bloedgeprikt en daaruit is gebleken dat je een goede eisprong hebt gehad, dan was die er wel laat. zou over een week a 1.5wk even opnieuw testen bij het uitblijven van een ongie.. succes!

Deel Deze Pagina